úterý 12. dubna 2016

Food Diary p.9

Čauky!
Jaký jste měli víkend? A vyrazili jste do nového týdne pravou nohou? Já jsem včera dospávala spánkový deficit ze soboty a měla se učit. Ale spíš jsem se rozčilovala na notebookem, který mě opět zlobí (Asi mi naznačuje, že mám trávit čas učením a ne blogováním. Ale já se jen tak nedám, mamky notebook pracuje a mě nedělá problém se přemístit z jedné místnosti do druhé:D) a sportováním. Technika mě ale opravdu nemá ráda. Jsem zvědavá jak s rozbitým notebookem budu psát bakalářku. Není ani moc čas ho dávat někam opravovat. S mobilem, kdo mě zná, to je snad ještě horší, ten už rezignoval úplně a já (zatím) marně čekám, kdy si budu moct pořídit nový. Díky bohu, foťák šlape (ťuk ťuk do dřeva:D), takže o články plné fotek nepřijdete. Dnes tu mám pro vás dlouho chtěný Food&Workout deníček a v příštích dnech se můžete těšit na mé dojmy z otevření Nike+ studia v Praze nebo tipy na kavárny. A dál? Co by vás zajímalo?:)

Doufám, že mě něukamenujete v komentářích, že jsem zase jedla monotónně. Hned vám ale podám vysvětlení. Celý týden jsme byly se ségrou u taťky, kde prostě nejde si neužívat ranních freshů, které nám každý den taťka připravuje, kváskového chleba, kerý prostě zbožňuju, můžu se ho ujíst a vždy se na něj hrozně těším, protože mamka ho kupuje jen tak jednou za půl roku. Celé dny vždy u taťky přemýšlím, co svačit, protože toho ovoce jím vážně snad až nezdravě moc:D Ale to bych nemohla vidět ty hordy jahod, borůvek, jablek, hrušek, grepů a hroznového vína v ledničce. Holt jsem fruitholic a jen tak se to nezmění!
Co se týče cvičení, tenhle týden byl trochu jiný než ostatní. Ségra chtěla, abychom běhaly a cvičily spolu, aby se do toho dostala. Běhání mám rozhodně radši s parťákem, protože si u toho můžeme povídat. U domácího cvičení jsem ale docela sólista. Ráda si jedu to svoje podle N+TC, ale zároveň jsem měla samozřejmě radost, když chtěla ségra ode mě pomoct. Vybrala jsem nám tedy kratší workouty od XHitu. Pro mě to byla parádní změna, zacvičit si něco jiného aspoň naruší ten stereoytp. I když abych pravdu řekla, ve čtvrtek už jsem byla vážně ráda, že si můžu sama zacvičit Gymra s mojí oblíbenou Marrisou a nechat nohám odpočinout od běhu. 4.den bych už rozhodně nedala:D Navíc mám poslední dobou pocit, jako bych byla přecvičená. Asi si musím dávat více odpočinku, aby svaly mohly lépe regenerovat. Jenže to bych se nemohla koukat na snapy mého Nike vzoru Kirsty Godso, která maká ostošest a já chci pak samozřejmě taky:D V pátek jsem si tedy dala celý den volno, ale už jsem byla celá natěšená na N+TC lekci s Nike trenéry při otevření nového studia!
Po kolika dnech si dáváte odpočinkový den vy?:)

PONDĚLÍ 4.4.
SNÍDANĚ: 1/2 kváskového chleba s máslem a šunkou (96%) + zelenina + bezlepkový koláč + grepové smoothie
SVAČINA: jablečno-řepové smoothie +
OBĚD: svíčková z králíka (bezlaktózová) s celozrnnými těstovinami
SVAČINA: špaldová kaše s ovocem a oříšky + caro
WORKOUT: běh cca 6,5km + 9min XHIT Abs&Legs + 5min XHIT Abs
VEČEŘE: míchaná vajíčka + 1/2 kváskového chleba se šunkou + zelenina

12.4.-16

12.4.-15

12.4.-14


ÚTERÝ 5.4.
SNÍDANĚ: ovoce + kváskový chlém se šunkou a sýrem + grepové smoothie
SVAČINA: jablečno-řepové smoothie
OBĚD: zeleninová polévka + zeleninová směs s tempehem + rýže
SVAČINA: ovoce + caro
WORKOUT: běh cca 6,5 km
VEČEŘE: grilovaný telecí párek (95%) + zeleninový salát se sojanézou

12.4.-13

12.4.-12

12.4.-11

12.4.-10

STŘEDA 6.4.
SNÍDANĚ: ovesná kaše s ovocem a oříšky + grepové smoothie
SVAČINA: jablečno-řepové smoothie + šunka, sýr, zelenina
OBĚD: zeleninová směs s tempehem + rýže
SVAČINA: celozrnný makový koláč + ovoce + caro
WORKOUT: běh cca 6,5 km + 5min Arms + 6min XHIT Abs
VEČEŘE: míchaná vajíčka se šunkou + topinka s česnekem + zelenina

12.4.-9

12.4.-8

12.4.-7


ČTVRTEK 7.4.
SNÍDANĚ: ovesno-špaldová kaše s ovocem + kváskový chléb se šunkou a sýrem + rajčátka + grepové smoothie
SVAČINA: jablečno-řepové smoothie
OBĚD: Losos s vařenými brambory a zeleninou
SVAČINA: Celozrnný makový koláč + hroznové víno + caro 
WORKOUT: 50min Gymra
VEČEŘE: Zeleninový salát se sojanézou + obložený talíř (zelenina, sýry, šunka)

12.4.-6

12.4.-5

PÁTEK 8.4. RESTDAY
SNÍDANĚ: ovesná kaše s ovocem a oříšky + jablečno-řepové smoothie
SVAČINA: grepové smoothie
OBĚD: zeleninvá polévka + guláš z hlívy ústřičné s bulgurem
SVAČINA: kváskový chléb s máslem, šunkou a sýrem + zelenina
VEČEŘE: pomeranč + sýr

12.4.-4

12.4.-3

12.4.-2

12.4.-1

Kdybyste měli jakékoliv otázky, tak se ptejte v komentářích♥
G

14 komentářů:

  1. Mně zase nepříjde, že by jsi jedla nějak moc monotónně :) Ty tvoje kaše jsou vždycky tak krásně nazdobený! :) Já si většinou dávám rest po 4-5 dnech, záleží, jak pak jdu o víkendu do práce. Občas se mi stane, že jsem jedu 6 dní v kuse, ale už jsem byla fakt unavená :D
    PS: Už jíš trochu více mléčné výrobky? :) Jen, že jsem si tu třeba jogurtu nebo tvarohu nevšimla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt?:) Tak to jsem ráda:) jím vždycky jinak u mamky a u taťky, ale u taťky mi příjde, že jím pořád to samé, i když tam je milion výběrů, co si dát:D
      Anoo jím, jogurt mám ale tak jednou za 14 dní třeba. Jinak občas i smetanu (ale to opravdu jen hodně málo), máslo, které jsem ale jedla už předtím, někdy tvaroh a spíš sýry jím hodně:)

      Vymazat
  2. Jů :) moje nejoblíbenější příspěvky u tebe :) Pobavily mě ty těstoviny v polévce :D To to takto vaříte běžně? A taky bych se chtěla zeptat, jak jsi na tom s mléčnými výrobky. Vidím tu sýry, takže už něco jíš? A jinak by se mi líbil článek třeba o tom, co cvičíš. Podle jakých videí a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu, to je hezké vědět, že je máš ráda:)) Anooo běžně je máme u taťky v polévce, nepříjde mi to vůbec divný:) Vždyť nudle jsou skoro taky těstoviny:)) Anoo už jím vše:) psala jsem o tom už někdy i článek. Nepřeháním to, ale kvůli zdravotním problémům jsem se k nim musela vrátit:)

      Vymazat
  3. Já tě znám, cha!! Kolikrát nás už tvůj mobil vypekl viď :D všechno jídlo vypadá báječně, nepřijde mi, že bys jedla monotónně..<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Stydím se, stydím:D Tak to jsem ráda, že ti to nepříjde...já už někdy totiž nevím:D

      Vymazat
  4. Mňam, všetko vyzerá úžasne !! :) Chcela by som sa opýtať, ako si pripravuješ caro ? :) Myslím, že je to skvelá náhrada za kávu, ale nikdy som si ho nevedela urobiť tak, aby bolo naozaj dobré :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen ho zaleji horkou vodou:) k taťkovi si nekupuji rostlinná mléka, takže nemám co do toho přidat. Ale zvykla jsem si na tu chuť a moc mi chutná i takhle obyčejné:))

      Vymazat
  5. koľko gramov vločiek si davaš do kase ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepočítám, pardooon. Už strašně dlouho to chci zvážit, ale jsem lenoch a zapomnětlivec:D

      Vymazat
  6. Ahoj, bezlepkový koláče domací, nebo kupovaný, prosím? Já bych si i snad naekla, ale nemám šanci se tak velkýho množství zbavit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovaný z naší hradecké Bazalky (bazalkahk.cz) :))

      Vymazat