neděle 17. dubna 2016

New Nike+ Studio

Ahojda!
Tak se hlaste, kdo jste byl minulou sobotu ve Slovanském domě, kde se otevíralo nové Nike+ studio? Já jsem si tuhle akci jako správná nikewoman a nikelover nemohla nechat ujít a jsem ráda, že jsem do nabitého víkendu tuhle akci vmáčkla. Byla jsem na lekci od 10hod a sama jsem se trochu zhrozila, když jsem o půle přišla na místo a viděla tu frontu, která se stále zvětšovala a zvětšovala. Vůbec jsem nečekala, že bude akce tak velká. Ale ještě více mě překvapilo celé Nike+ Studio! Prostory se mi hrozně líbily. Místnost pro odpočinek, vyzkoušení si nových Nike Free botiček a vůbec pozorování tolik Nike outfitů na jednom místě! A samotná tréninková hala? No, zůstala jsem stát s otevřenou pusou, co vám mám povídat:D Díky spoustě registrovaných lidí se začátek lekce protáhl až o hodinu, ale všichni měli k dispozici nějaké občerstvení, mohli doplňovat tekutiny, nechat se učesat a namalovat a pak se už všichni v bílých NTC tričkách spolu s Radkou Vandasovou dalšími Nike trenéry dali do toho a všechna černá NRC trička vyběhla ven! A jaký byl trénink? Klasický Nike workout, na který jsem zvyklá z lekcí z NTC lodě = kruhový trénink, střídání silových cviků s kardiem, super písničky, skvělí trenéři a velká zábava. U Nike tréninků se mi líbí, že vůbec nevadí, že se na ně vypravíte sami, nakonec jste stejně jedna skupina, která cvičí dohromady a vy si tam můžete najít nové kamarády se stejným zájmem.

16.4.-17
16.4.-19
16.4.-18
16.4.-16
16.4.-14
16.4.-13
16.4.-12
16.4.-11
16.4.-10
16.4.-9
16.4.-8
16.4.-7
16.4.-6
16.4.-5
16.4.-4
16.4.-3
16.4.-2
16.4.-1

Pokud byste chtěli vědět víc, všechny informace najdete tady, zaregistrovat se na Nike běhy můžete zde a na N+TC tady. Já se nejspíš vydám na Nike trénink 25.4.! Ale doufám, že se brzy domluvíme i s Petříkem a půjdeme si zaběhat jako jsme byli už minulý rok. Vůbec se nemusíte bát, jestli jste začátečníci, běhy jsou rozdělené podle výkonnosti a na NTC vám trenéři pomůžou a můžete si jet podle svého tempa:)

= vyražte si dát do těla s Nike co nejdříve!

Pusu
G

16 komentářů:

  1. Skvělý fotky a mají to moc pěkný :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to tam moc pěkně, ale zatím návštěvu neplánuju. Tyjo ale myslím si, že by jsi se mohla hned přidat k trenérům :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši vážně?:O Já bych se přidala hned:D:D Ale určitě tam zajdi, já jsem z lekcí vždycky nadšená!

      Vymazat
  3. Odkud máš prosím ty fotky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od jedné slečny, co dělá PR pro Nike:))

      Vymazat
  4. Ty jo, ten prostor je úžasnej! Ještě když je fialová moje oblíbená barva :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda♥ Je vážně boží! Já sice fialovou nesnáším:D Ale tady mi nevadí:D

      Vymazat
  5. Tyjo to muselo bejt super ! Taky mě podle fotek překvapilo, kolik bylo na lekci lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo♥ A bylo tam vážně milion lidí:D

      Vymazat
  6. Jsi boží!! Spletla bych si tě s trenérkou! <3

    OdpovědětVymazat