pondělí 13. června 2016

Food Haul

Čauky!
Jak se máte? Moje dny jsou teď hodně pracovní, ale budu mít 2 dny volno (juchuu) = psaní bakalářky (už ne moc juchuu). Ale neměla bych si stěžovat, mám za sebou skvělý holčičí den s Kristýnkou a jeden den volna si vyhradím jen a jen pro Petříka. Skoro vůbec se teď nevidíme. Když už máme tu možnost, je to na 5 minut, řekneme si "čau" "ahoj", dostanu letmou pusu a finito. Nemám ráda, když nevím o svých blízkých, co vlastně vůbec všechno dělají a hlavně jak se mají a nemám čas jim třeba s něčím pomoct, nebo prostě být jejich nejmilejší společností :D.

Ale abych se vůbec dostala i k tématu dnešního článku. Někdy si říkám, že bych měla zařazovat i více deníčkových postů, protože se potřebuji vypovídat a zapomínám na podstatu toho, o čem vám chci skutečně napsat. A dnes bude veškerá pozornost směřována na jídlo (mňami). Přišlo mi fajn, vám ukázat nejenom hotová jídla na talíři ale i to, co si kupuji sama. Bydlím ještě u rodičů, takže základní potraviny kupují oni, tohle jsou takové moje věci navíc, bez kterých bych nemohla žít = které mi dělají skoro ještě větší radost než nakupování oblečení:D. Musím se vám přiznat, že opravdu hodně ráda projíždím akční letáky supermarketů. Ano, vážně se dobrovolně přiznávám, že jsem jako důchodce O:). Když pak vidím v akci rostlinná mléka, raw tyčinky, flapjacky a avokáda, hned si pro ně jedu. Protože tohle jsou zhruba přesně ty věci, které moje sovičková nákupní taška odnáší nejčastěji. Jen se podívejte sami:) Myslím si, že by to mohl být i pro vás takový tip, čím si udělat radost a obohatit tělo o zdravé suroviny, které můžete následovně zařadit do vašeho jídelníčku.

225-19
225-30
225-24Špaldová mouka je skvělým pomocníkem v pečení a konopnému mléku podle mě nejdřív musíte přijít na chuť, ale troufám si říct, že si ho pak zamilujete stejně jako já!

136-12Alpro fakt nemusím! Kupuji ho jen když je v akci. Složením je fakt snad nejhorší ze všech značek s rostlinnými alternativy mléčných produktů:/
136-1Další "spíše ne" jsou nové proteinové tyčinky Corny. Zatím jsem měla jen karamelovou, která mi sice fakt chutnala (miluju karamel), ale složením mě opět zklamaly.
136-10...kde beru inspiraci - Countrylife letáček, kde jsou vždy nejen aktuální akce a slevy, ale i recepty a také zde najdu produkty, které jsem doposud neznala!
136-11136-2Můj poslední nákup = flapjack, raw tyčinky, avokáda, sojové mléko z dm, mandlové mléko, bezlepková kaše, papání pro miminka (:D) a čaj na dobrou náladu!
136-3136-4136-5Hey handsome!
136-6136-7136-9
Pizza z Bazalky na kterou se mě často ptáte. Je výhoda bydlet v Hradci!
136-8
A čaj dobré nálady v akci!:D

Mějte se překrásně a napište mi (protože by mě to vážně šíííleně moc zajímalo!), co nejčastěji nakupujete v potravinách vy!
Pusu

G

22 komentářů:

  1. Country life slevy musím taky využít :D. Já nejčastěji kupuju Bombus tyčinky, rýžové těstoviny, pohankovou mouku, rýžovou krupičku, bezlepkové ovesné vločky, rajčatový protlak a rajčata v konzervě v DM, jasmínovou rýži, kokosový olej a koření :). a potom cuketu, avokáda, banány, lilek, salát a koření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuji za inspiraci☺ Zapisuju a brzo půjdu nakoupit:D

      Vymazat
  2. Na proteinové corny jsem také koukala, ale po zkoumání složení jsem raději nebrala. Ale ta paleo tyčinka je dobrá a hutná =) S alprem to mám podobně, ale prostě mi to chutná, tak cukříky ke mně =D A ty jejich dezerty (a ten nový kokosový) no mňam.
    BTW hodně štěstí s bakalářkou, já budu odevzdávat (když se zadaří) příští rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ty raw tyčinky jsou daleko lepší než proteinovky od Corny:)) A já radši Alpro nahrazuju jinými značkami, chutnají stejně:)) A moc moc děkuju!

      Vymazat
  3. Bombusky jsou úplně nejlepší! Hlavně maracuja & kokos ♥ A na rostlinných mlékách taky frčím :D Nic jiného už do kafe nedávám :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, s těma letákama to mám stejně :D Vždycky jimi listuji jako divá a koukám se, pro co poběžím :D ... Chci se zeptat, do jaké Bazalky chodíš konkrétně? Koukala jsem, že je jich v Hradci víc a já tam jedu příští týden na přijímačky, tak bych se tam ráda stavila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:Ddůchodce prostě:D A nejčastěji chodím do obchodu na Gočárovce:) mají tam toho nejvíc:) a jinak někdy na oběd do dvorku:)) určitě se tam stav a pak dej vědět, co jsi pokoupila☺

      Vymazat
  5. Tolik jídla a zase to čtu večer :D Jelikož jsi mě naučila na Raw tyčinky (teda spíš tyčinku!), tak nejčastěji teď kupuji právě ty..taky mi v košíku nesmí chybět kokosové a rýžové mléko, rýžová kaše, sirupy a další různé blbinky :D V country life bych strávila klidně hodiny! A Bazalku ti závidím, pořád mám živě v paměti ten koláč! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zlo viď?:D No jsem ráda, že jsi jim nakonec taky přišla na chuť:D a děkuju za další tipy:* A koláček ti zase někdy nějakej dovezu:D♥

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já až zas tolik ne:D ale jiné rostlinné varianty ano☺

      Vymazat
  7. Tie tyčinky by ma veľmi zaujímali, ako chutia, zatiaľ som ich ešte nemala:) Alpro mlieka zbožňujem, najmä mandlové!:) Proteinové tyčinky vyzerajú tiež veľmi dobre:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  8. Ty nové proteinové Corny mě zaujaly nedávno v obchodě, ale jakmile jsem si přečetla složení, raději jsem je odložila :D Snaha dobrá, ale přeci jen jsou lepší varianty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak no:D Taky z toho složení nejsem nadšená:D Ale mají to hezky na oko, že jsou proteinové, aby po nich všichni ti blázni sáhli:D

      Vymazat
  9. Jee, super článek. Tyhle s jídlem jsou stejně nejlepší :D Minulý týden jsem si koupila konopná semínka a udělala si domácí mléko, byla to teda moje premiéra a bylo celkem fajn do kaše, ale do kávy mi nechutnalo :/ Jinak máme podobné nákupy, jen teda nejím nic ze sóji a nesmím ořechy, takže jsem už o tyhle dobrůtky ošizená :D A zkus někdy nahradit špaldovou mouku pohankovou, tu jsem si fakt zamilovala :) A s tím alprem souhlasím, děs. Radši to dmkovský nebo domácí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já ty jídlové mám taky nejradši:D A děkuji za tip:)) a to je teda škoda, že nemsíš ořechy:( sója zas tak zdravá není, takže to o nic nepřicházíš:D A pohankovou mouku taky používám, ale spíš si z ní dělám kaši☺ mňam!

      Vymazat
  10. Mňamiii! Ty tyčinky raw energy jsou moje nejoblíbenější, mohla bych to jíst pořád, hlavně apple&cinnamon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš, mňami! Já nemám ráda skořici, ale tahle tyčinka mi kupodivu taky chutná:D

      Vymazat
  11. Já asi nejvíc bílé jogurty (jsem prostě jogurtová - je to moje nejčastější snídaně i svačina - přidávám si vločky, domácí džem, med, musli...) a ovesné vločky. Corny mám doma (karamelové z Brandnooz boxu), ještě jsem ho neochutnala...
    S bakalářkou držím palce, ať nedomapdneš jako syn (vráceno k přepracován, takže měsíc prázdnin tak trochu v háji; aspoňžje udělal státnice a má jedno z krku)
    A na té poslední fotce ti to hrozně sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Corny jsou podle mě chutné, ale složení fakt hrůza:( A moc děkuju! Podcenit to určitě nechci, abych všechno stihla včas a mohla od září vesele pokračovat na nové škole☺

      Vymazat