Social Media

Fall Fashion Inspo

V pátek jsem příteli poslala tuhle Barči fotku se slovy, že už to snad na mě jde, že už se začínám těšit na Vánoce. A faktem je, že to tak opravdu je:D Ale budu se krotit a raději si užívat podzim, který teprve začíná. Ale abych se přiznala, už mám minimálně (minimálně!) pět dárků k Vánocům nakoupených. Hádám, že zabalené je budu mít ke konci září a péct cukroví začátkem listopadu. Ne, pojďme se radši přenést do současnosti, pozorovat měnící se barvy podzimu, popíjet horký čaj zachumlaní pod dekou, sledovat filmy a seriály (jsem ready znovu rozjet PLL a AHS), chodit na coffee-dates, tílka a šortky uklidit a vytáhnout teplé huňaté svetry (bod na mém to do listu). S podzimním shoppingem jsem se zatím moc nerozjela, aspoň má peněženka nepláče, ale pár nových kousků mám, tak bych vám je někdy příště mohla i ukázat. Teď tu jsem s podzimní outfitovou inspirací. Který outfit/kousek je váš favorit?☺


Seude

Seude by thegabiee featuring metal jewelry

Přemýšlím, že prodám svůj klobouček, protože mi je trochu větší a chtěla bych si pořídit nějaký takový jako je výše. Stejně se mi to asi nepovede, protože v tomhle střihu vypadám jako blbec:D A jen tak mimochodem, pro tu kabelku bych zabíjela!♥

Guns&Roses

Сет Guns&Roses пользователя thegabiee с white leather shoes
"Obnošená" band t-shirts se mi hrozně líbí. Zatím jsem nenašla ale takové, které by mi i střihem sedlo. A kdybych neměla milion podzimních bundiček, červený křivák by stoprocentně byl na mém wishlistu! 

Burgundy&Shorts

Burgundy&Shorts by thegabiee featuring a coffee travel tumbler
Tajně doufám, že bude ještě počasí na kombinaci velkého svetru a šortek! Tahle dovjka totiž podle mě funguje perfektně a vypadá neotřele. Zrovna jsem koukala na předpověď a myslím, že by to příští týden i mohlo vyjít:D

Tommy

Tommy by thegabiee featuring nars cosmetics
Asi se nemusím ptát, jestli jste viděli fotky z Tommy x Gigi show. Podle mě bylo perfektní všechno do posledního puntíčku! A modely se trefily přesně do toho, co se mě osobně líbí! Miluju námořnickou modrou i červenou a jednoduché kousky s něčím malým "extra"!

Black&Silver

Black&Silver by thegabiee featuring yves saint laurent bags
Co ale nutně potřebuju? Nové perfektně padnoucí jeany - modré i černé (nějaké tipy kam na ně?) a pásek do pasu (opět..nevíte, kam pro tento?)!

Doufám, že se vám takhle při pondělku trocha inspirace hodí a článek se vám libil♥
Mějte úspěšný týden!
G

15 komentářů

  1. Moc pěkná inspirace, pár kousků bych si našla. Hlavně ten klobouk, ten je super.

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pásek mají v Zaře :) Jinak mě nejvíce sedí jeany v Pull and Bear.. jsou poměrně levné, drží a jsou neskutečně pohodlné. Měla jsem i mnoohem dražší jeany, a žádné mi nevyhovovaly tolik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslim, že jsem ho tam viděla, ale byl mi velký:( A díky za tip! Určitě je vyzkouším☺

      Vymazat
  3. Skvela inspo, me hlavne zaujal ten cervenej svetr, ale vsechno je skvely! Diky za tipy! ;D
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  4. Super inspirace, tyhle články mám moc ráda :) Ten červený křivák vypadá hodně lákavě! :) i když já bych spíš zabíjela pro některé z těch bot! :D a taky už se nemůžu dočkat Vánoc! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda:)) No já bych zabíjela pro hodně z těch věcí :D:D Tak to jsem ráda, že nejsem sama♥

      Vymazat
  5. Ten první svetr aka rolák musím mít! V HM jsem viděla podobný a celkově teď tam mají moc krásných svetrů :) Nejraději nakupuji černé kalhoty v Topshopu typu leigh, jsou úplně nej a ty peníze se za to vyplatí dát si myslím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem si zrovna HMku jeden šedý svetr kupovala:D ale ne rolák:) A díky za tip!!

      Vymazat
  6. Krásná inspirace :) Hlavně ta kabelka <3

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ta první kombinace!! Nejlepší <3 Skvělé inspo na podzim!

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji moc za naprosto fantastickou inspiraci! Já jsem si třeba nedávno chtěla pořídit takové docela dost fajn oblečení a po tom, co jsem otevřela účet jsem zjistila, že to budu muset celé tak nějak trochu přehodnotit a tak jsem přehodnocovala :DD Takže jsem si našla jeden takový online eshop second hand a tam jsem to všechno pořídila... O několikset levněji :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS