Social Media

Last days in Pictures

239-1
Měla bych přestat neustále na instagramu slibovat nové články, když se mi pak nikdy nepodaří je v ten čas publikovat:D. Takže místo středečního večera, píšu teď v pátek ráno. Snad mi to prominete O:) Moje dny jsou teď docela šílený, až dnes mám zase po delší době volno, tak ho chci využít co nejvíce k odpočinku a trávení ho s přítelem a rodinou. Včera večer jsem se vrátila z Prahy hodně pozdě večer. Byly jsme s Kristý na otevíračce Forever21 na Čerňáku a Cosmo Beauty Awards. Sice nás ani jedna akce jako taková nenadchla, ale aspoň jsme měly příležitost se vidět a popovídat si☺. Teď se teda cítím docela jako mrtvola, protože jsem usla až v 1 a o půl osmé jsem se už probudila. Ale dlouhá procházka s Delinkou a ranní kafe s pohankovou kaší s kupou ovoce pomohly. Dopoledne máme ještě naplánované běhání s P, tak to mě, myslím, probere dostatečně:D Už to jsou snad dva týdny, co jsem nebyla běhat! Ale dost povídání, jdu vám ukázat fotky z mých posledních dní a pak si konečně zprovoznit nový mobil, juhuuu! (Doteď jsem totiž byla skvělá blogerka se starou Nokií, která se vypla, když mi někdo zavolal:D) ... a zařídit vše do nové školy, udělat pár věcí do práce, odeslat výhercům soutěže dárečky, no..odpočinek vlastně v nedohlednu!

239-23
Hned po státnicích jsme jely se ségrou do Prahy nakupovat, nekoupila jsem si nic! Ale zahle košile v Zaře byla můj favorit.
239-24
239-22
239-21
9.9. jsme s P slavili 55 měsíců! Zašli jsme si do wellness, zafandit na hokej a večer jsme zakončili v Šatlavě. Perfect day♥
239-20
239-15
239-14
239-13
239-9
239-8
239-6
Jeden z horkých dnů, kdy už ráno na snídani jsme se s kamarádkou pěkně pekly! Ale bylo to boží☺ (Local Cafe)
239-7
239-4
239-3
239-2
239-19
Malá princezna od ségry přítele slavila 2 roky. Byla roztomilá stejně jako její narozeninový dort!
239-18
Oslavu, kde pobíhalo snad milion malých dětí jsme museli trochu vyvážit a zašli jsme si poslechnout kapelu sestřenky přítele.
239-5
239-17
Donuter Donuts♥ Mňam!
239-1
239-12
Včerejší rychlý oběd v Palačinkárně. No, ne tolik rychlý, mamka dostala polévku, kávu, svoji palačinku a ju tu svou až 10 minut po mamce! Skvělé prostředí, atmosféra, jídlo i káva, ale rychlost není zrovna jejich silná stránka.
239-11
239-10
239-16
Napište mi, co byste si v nově otevřeném F21 vybrali! Tady máte ukázku pár mých favoritů.
239-15
239-14
239-13
239-12
239-11
239-10
239-9
239-8
239-7
239-6
239-5
239-4
239-3
239-2

Mimochodem, IT'S FRIYAY! Takže kdo o víkendu nepracuje (já oba dva dny:D), tomu přeju krásný odpočinek!♥ G

10 komentářů

  1. Krásné fotky :) má Forever 21 v nabídce i sportovní oblečení? :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne fotky :)) ten donut vypada jakoby na sobe mel flitry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)) to teda! A kdybys viděla ty další! Byly fakt roztomilé☺

      Vymazat
  3. Dneska ctu poprve tvuj blog a dost me zaujal, tak jsi asi ziskala novou ctenarku! Tyhle clanky s fotkama miluju, tvoje fotky se mi moc zalibili a to jidloooo! Mmmmmhh...... ;D

    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, obchod vypadá skvěle a ty Happy ponožky jsou dokonalý!! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Jako vždy, nádherné fotky! Dostala jsem šílenou chuť na palačinky :D A obě akce byly super v tom, že jsme měli možnost vykládat a vykládat, a to rovnou celý hodiny :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kristý♥ Ježiš a já taky znova, když čtu ten komentář :D Přesně přesně :*

      Vymazat

Instagram

Theme by STS