Social Media

Cafe Tip: Super Tramp Coffee

511-7
Už bych měla jít pomalu spát, ale ještě vám s hrníčkem zeleného čaje, hrající Zarou v pozadí a čerstvě upravenými nehty (jakou barvou si je mám ráno nalakovat?) a namazanými voňavým krémem  (nějaké tipy na opravdu dobrý handcream do zimního počasí?) napíšu, protože jsem to 1) slíbila a 2) se na to těším celý den! Mám za sebou boží dny, když pominu to, že mi ve čtvrtek bylo půl dne zase špatně. Naštěstí to ale odeznělo docela rychle a já si mohla užít jak akci s Answearem, tak chvilky s mýma nejlepšíma kamarádkama v Praze♥ Random fotky ale zase někdy jindy, teď vám spíš musím ukázat další boží kavárnu, do které mě zavedla Terezka...dlouhou strašidelnou cestou mimochodem. Ale o to větší kouzlo to mělo. Přímo v centru se dostanete na tak klidné místečko, kde v létě sedět až do večera musí být hrozně kouzelné a vypadat to rozhodně musí jak z filmu. Uvnitř to ale není ani o kousek šerednější. Kavárna má jen pár míst, je tak hezky útulná, hned po příchodu cítíte, jak se vzadu něco čerstvého peče, nabízí opravdu hodně sušenek, koláčků, sendvičů a nápojů. Trošku mě zamrzelo, že nepřipravují kávu i ze sojového mléka, ale sladké dobrůtky ze zdravých ingrediencí, které navíc chutnají fakt božsky tenhle jediný minus hned přebily!

Já jsem si objednala černou kávu, jablečný šáteček a neodolala jsem ani čokoládové sušence. Terka si dala brownies (lepší jsem neměla) a cappuccino. Myslím, že tady asi rozhodně nemůžete šlápnout vedle! I teď se mi zbíhají sliny, když si vzpomenu, jak úúúžasně všechno chutnalo!

511-5511-2511-1511-3511-4511-6

Samozřejmě tím, že šáteček chutnal jako cukroví (a cukroví znamená Vánoce), si mě získali ihned!
Děkuju Terezce za tenhle tip! Myslím, že bod - najít novou hezkou kavárnu - v mém podzimním To do Listu si můžu odškrtnout.

Teď už si jdu vzít knížku a zachumlat se do peřiny. Zítra mě, přestože je neděle, čeká docela dost povinností, ale rozhodně to vezmu raději nějak zlehka. Musím si před novým nabitým týdnem ještě stihnout i odpočinout!
Posílám pusu a mějte krásnou neděli♥
G

7 komentářů

  1. Tam jsem byla v létě a byla jsem úplně stejně nadšená! Sice jsem taky trošku váhala po té cestě, jestli jdu opravdu správně, ale ano a bylo to tam fakt krásné! Tenkrát tam ale bylo plno, takže jsme musely sedět na zídce, ale i to mělo svoje kouzlo :) tak ať si ještě taky trochu odpočineš :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Pani, to vypada skvele, miluju tyhle tipy na kavarny! Sice nemam moznost kamkoliv z toho jit, protoze bydlim v zahranici, ale stejne to moc rada ctu! A kdyby jsem nahodou byla v Praze, tak se tam zastavim, brownie i tasticka vypadaji skvele, hend bych si to dala a kava urcite taky byla moc dobra!
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé sem se chystám už nějakou dobu, vypadá to krásně!:) A jinak skvělej krém na zimu má L'ocittane, bez něj bych se už asi neobešla

    OdpovědětVymazat
  4. Mňaaam, tip na výbornou kavárnu se vždycky hodí! :)

    Diary of M

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vzor na tom capuccinu je božský! :)

    OdpovědětVymazat
  6. to sedenie vonku je kráásne :) ja už som dlho nebola v žiadnej kaviarničke :P musím to napraviť .. pekný článok veľmi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je mohe nej nej nejoblíbenější kavárna v Praze. :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS