Social Media

XMAS Gift Guide 2016

Čauky!
Sama už mám nakoupené skoro všechny dárky. Zbývá mi jich opravdu jen pár, ale jelikož jsem dárkový maniak, eshopy projíždím neustále, a tak jsem se rozhodla, že aspoň vyberu ještě nějaké, které vám sem hodím, abyste měli nějakou inspiraci! Ze kterých eshopů nakupujete nejčastěji? Mezi mé TOP, na které nikdy před Vánoci nezapomenu, patří rozhodně Bonami, Zoot, Esprit, Answear a Notino! Ve všech totiž můžete najít levnější drobnosti ale i kvalitní kousky! Žádaný post s tipy na nákupy pod 200,- nebo 300,- určitě ještě přidám, ale dneska bych vám chtěla ukázat několik věcí, kterými můžete obdarovat maminky, nejlepší kamarádku, ... , zkrátka osoby, na kterých se nešetří a určitě si zaslouží něco extra☺ Já sama v listopadu a prosinci nepodnikám žádné bláznivé nakupování pro sebe a spíš se snažím šetřit, abych pak na Štědrý večer mohla vidět tu radost u ostatních!

CUTE THINGS
Na Bonami bych vážně mohla trávit několik hodin denně! ..a vybírat tam věci pro kamarádky, mamku, ségru ale i mě O:)
Tip pro vás: na Bonami je teď sleva od O2!
So Cute
Polštářek - Bonami, Kosmetická taštička - Bonami, Sešity - Bonami, Pořadač - Bonami, Lucernička - Esprit, Čaje - Zoot


LUXURIOS YET STILL CUTE
Pár tipů nejen pro maminky. A nebo pro přítelkyni, pokud by přeci jenom četl můj blog i nějakej kluk . Jaké holce by neudělalo radost tričko s vtipným nápisem/obrázkem, doplňky do bytu nebo krásné šperky? Já jsem zabrousila na stránky Esprit a nestačila se divit, kolik božích náramků a prstýnků tam člověk najde! Navíc je jedno, jestli chcete do svých milovaných investovat méně nebo více, mají tam levnější bižuterii i kvalitní kousky ze stříbra a zlata. Hned si některé ukládám i do svého wishlistu♥
Tip pro vás: na Esprit teď dostanete 250 Kč s kódem XMAS2016 a pro odběratele newsletteru je 10% sleva
Christmas Time
Trička - Esprit, Šperky - Esprit, Svícínek - Esprit, Potah na polštář - Esprit

USEFUL GIFTS
Dárečky, které hned někam jen nepostavíte, ale ve výsledku je používáte denně jsou k nezaplacení (ale naštěstí ne doslova:D). Já jsem pro vás vybrala KeepCup pro milovníky ranních čajů a kávy "to go", roztomilou utěrku a chňapku pro vášnivé pekařky, hvězdičkový deštník pro "dešťo-hatery", úložné boxy s mramorovým designem pro věčné organizátory a stylový kryt na mobil pro instagramery.
Tip pro vás: Zoot má na vše dopravu zdarma, nevhodné dárečky můžete vrátit i po Vánocích a na výdejnách jsou nejmilejší slečny!
Useful Gifts
Termo hrrnek - Zoot, Utěrka - Esprit, Deštník - Esprit, Chňapka - Esprit, Krabice - Bonami, Kryt na mobil - Zoot

STAY WARM AND SHINE
Dotykové rukavice, kde se dotýkáte srdíčky? *smajlík se srdíčky v očích* Myslím, že kvalitními a dražšímu rukavicemi nebo šálou uděláte radost rozhodně vždycky! Navíc kdo jiný může nakupovat mamce nebo ségře módní kousky? Vždyť právě vy nejlépe víte, co se jim líbí a jaký mají vkus☺
Tip pro vás: na Answear je šíííleně moc slev, dostanete 200Kč na první nákup, dopravu zdarma a s nákupy můžete postupně sbírat body na další slevičky
Blink Blink & Get yourself Warm
Přívěsek na klíče - Esprit, Řetízek - Esprit, Rukavice - Esprit, Kabelka - Esprit, Boty - Esprit, Šála - Answear

Doufám, že jsem vám opět aspoň trošku pomohla s každoročním rozhodováním, co komu koupit jako Ježíšek a článek se vám líbil!
Mějte se krásně a buďte na sebe hodní, Vánoce se už blížííí!

G

15 komentářů

  1. Pani, skvela inspirace, ja jsem si rekla, ze si tenhle tyden napisu vsechno, co si preju a co chci darovat ostatnim a tohle mi urcite pomuze, protoze v tomhle pripade neni inspirace nikdy dost... Hlavne ty veci z Bonami jsou skvely, nikdy jsem o tom obchode neslysela, takze diky za tip!
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé tipy na darčeky!:) Pre mňa je vždy najťažšie vybrať darček ocovi, tak to nakoniec vždy skončí pri voňavke:D

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi povídej:D ale letos jsme to se ségrou docela dobře zvládly!:)

      Vymazat
  3. Jsou to krásný dárečky..mít člověk miliony, dal by svým blízkým cokoliv na světě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi Vánoční maniak <3 :D Hrozně mě ta tvoje vánoční nálada baví, je to cute!! Jinak tipy jsou skvělé, já už mám něco málo nakoupený, ale zdaleka ne všechno - hlavně mě jako každej rok nenapadá nic pro tátu a dědu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi:D:D Nejvíc se těším, až si povíme, co pro koho máme☺

      Vymazat
  5. Taky bych už chtěla mít většinu nakoupenou :D, dnes jsem koupila první dárek a začala se stresovat tím, že jsem úplně bez nápadů a tvůj článek mi vytrhl trn z paty! Hned jdu eshopy prozkoumat :)).

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ostuda, ale ještě nemám nakoupený jediný dárek :D Jsem typ člověka, který nakupuje vše na poslední chvíli :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Bonami jsem objevila teprve nedávno a musím říci, ze jsem se totálně zamilovala :) Objednala jsem si už několik věcí, jak pro sebe, tak i nějaké dárky :) A opravdu super tipy :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super inspirace. Dostala jsem z toho chuť nakupovat a to přesto, že jsem si včera objednala tenhle tyrkysový náramek. Ale co se dá dělat, chuti člověk neporučí. To je jako s jídlem, když je hlad, tak se musí zahnat. Jinak ten den bude stát tak či tak za prd. ;-)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS