Social Media

LAST DAYS IN PICTURES

Krásné úterý!
Jaký jste měli víkend? Já musela být ve škole a ještě ke všemu na mě něco vlezlo. Takže pokud jste viděli po Praze jezdit holku s červeným nosem zabalenou do bundy tak, že mi skoro vážně koukal jen ten odřenej nos, byla jsem to já:D A jaké máte naopak plány na tento týden? U mě to bude práce, učení se na zkoušky, ale samozřejmě i užívání si přicházejícího adventu. Včera jsem začala s velkým vánočním úklidem a dekorováním. Z úklidu už na mě čeká "jen" šatní skříň, okna a zrcadlo. A co se týče vánočních dekorací, už je v mým pokoji vánoční nálada dost silně znát, ale ještě je pár věcí, které bych chtěla doladit☺ V pátek nejspíš skočíme na trhy a večer tradičně jako každý rok budeme vyrábět adventní věnec. A víkend bude víc než perfektní - Bastille a první adventní neděle! Co víc si přát?

Jelikož jsem se ale docela dlouho neozvala, jsem tu dnes s několika fotkami z posledních dvou, tří týdnů.

22.11-1
1. & 2. Podzimní procházky
3. Nejlepší pizza na světě
4. Doma máme momentálně nastavený topení fakt vtipně. Když do určité hodiny nestihnu zatopit, mám smůlu a můžu až třeba za 4 hodiny. Podle toho pak vypadá můj domácí outfit:D

2211-2
Happy Santa

2211-5
1. Večeře s P♥
2. Představení značky Medicine (Answear)
3. Hamleys byly vánoční jako jedni z prvních☺
4. Otevření Auparku v Hradci

2211-3

2211-6
1. - 4. Justin Bieber♥ s následným brunchem a vánočním window shoppingem. Užily jsme si s holkama perfektní víkend!

2211-4
Výhled z Tančící kuchyně

2211-7
1. Oblíbená košile
2. & 3. Jak mé P ráno rozmazluje♥ Asi se ty snídaně naučil ode mě O:)
4. A jak ho rozmazluju já! Chcete někdo recept na dokonalý podzimní/zimní mugcake?

Bez názvu
1. Slazenou čokoládu a celkově sladkosti moc přes rok nejím. Ale vánoční období je výjimkou O:)
2. & 3. Kafe a dort před derby.
4. Dárek pro babičku. Ale nejradši bych si ho nechala:D

Když se tak zamyslím, příští týden bude snad ještě lepší než tento (i když..může něco přebít Bastille?), ale o tom zase až příště!
G

PS: Děkuju moc, že i když poslední dny nepřidávám tolik článků, pořád sem chodíte a píšete mi krásný komentáře♥
PPS: Uvidím se s někým na Bastille?

16 komentářů

  1. Máš nádherné ty snídaně, mám hlad hned jak se na to kouknu :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jídlo! Dostala jsem z těch fotek hrozný chutě :) Mimochodem nádherný kabátek!

    Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  3. Ten červený kabátek je naprosto boží <3 A moc krásně fotky :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  4. V tom červeným kabátu tě totálně zbožnuju! Nikomu snad nemůže slušet červená tak, jako tobě!! A nádherné fotky <3 See you soon!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlato♥ Moc děkuju Kristýýý!! A už se nemůžu dočkat!

      Vymazat
  5. Nádherné fotky, ten červený kabátik je naozaj nádherný!♥

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, randomy miluju uplne nejvic a musim souhlasit s predeslym komentarem, cervenej kabat je fakt bozi a strasne ti slusi!!!
    S laskou
    Sandra | http://shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  7. Zbožňujem u teba tento tip článkov. Vždy ma inšpiruje k toľkým veciam, že to ani možné nie je :) ♥
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu, ty jsi zlato! Moc děkuju:)) udělala jsi mi obří radost♥

      Vymazat
  8. Tak to úplně nevím, zda bych dokázala vydržet takovéto nastavení topení :-D My jsme ale měli něco podobného, jen to nebylo s takovýmito intervaly. Spíše to bylo tak, že to manžel vždy zapínal jen v určitou dobu, abychom ušetřili. Jenže já pak jednou brouzdala internetem a našla jsem jednu věc zvanou kalkulačka úspor za vytápění a zjistila jsem, že pro nás bude mnohem výhodnější si pořídit do domu něco jako je třeba tepelné čerpadlo.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS