Social Media

SPORT FASHION INSPO

Přála bych si, abych zrovna teďka byla v té kondici, kdy zvládnu ty těžší N+TC cvičení a běhala s lehkostí 8km třikrát týdně. Čas hledám v poslední době docela těžko a energii díky nemocem taky. Ale! Na pohyb bychom si měli najít čas vždycky a lehčí workout zvládneme i po nemoci. Jestli to máte s časem/motivací/leností podobně. Vůbec nevěšte hlavu, podle mě nás bude více. Mně se třeba konkrétně na podzim a v zimě sportuju daleko hůř. Radši mám léto, kdy se člověk sice fakt potí s prvním výskokem, ale aspoň se prvních deset minut neklepete zimou. Já se konečně zase od středy dostávám do aktivního režimu a nemůžu se dočkat, až zase zpátky naberu nějakou kondičku a sílu☺

A jaké jsou triky, jak se zpět dostat do formy? Nové sportovní vybavení by určitě mohlo stát na seznamu hodně vysoko. Ukážu vám teda takovou menší inspiraci a několik kousků, se kterými bych já stoprocentně šla do běhání a cvičení s mnohem větším nasazením O:) Vybírala jsem hlavně ze stránek Otto-shop.cz a Answear.cz. Tak na kousky mrkněte! (A vyzjistila jsem, že na Otto-shop je teď 21% sleva a při první objednávce dostanete navíc 400Kč a na Answearu běží Black Friday už od začátku týdne!)

SPORT - Neutrals
Neutrální barvy mě ve sportu teď hodně baví☺ V jednoduchosti je zkrátka krása!

SPORT - Shiny Silver
Metalické odstíny jsou teď všude. A podle mě skvěle vypadají i na sportovních doplňcích. Tenhle celý outfit bych třeba rovnou brala hned!

SPORT - Bordo & Print
Huarache už mám trochu okoukané, ale v bordo barvě jsou teda úžasné! A jak se vám líbí ty vzory?


SPORT - Touch of Pink

Ty legíny? Musím něco dodávat? Ty jsou vážně do-ko-na-lé!

Napište mi, který kousek vás nejvíc zaujal a jaký outfit se k vám hodí nejvíce!
Mějte se krásně!
G

8 komentářů

  1. Ten první outfit je boží! Ale líbí se mi i ostatní, hlavně ty bordo Huarache :) Měj se taky krásně! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, super, diky za inspiraci, ja se teda snazim drzet v kondici a jsem na sebe pysna, kdyz jdu apson jednou dvakrat do tydne behat ven! Kazdopadne si vybrala strasne hezky kousky a myslim, ze lepsi inspirace na sport nez obleceni neni!
    S laskou
    Sandra ze http://shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mně teď nevychází ani to:( pořád jsem nemocná:(

      Vymazat
  3. Ty legíny udělané jako tepláky, ty proužkaté, jsou úžasný! Už jsem na ně koukala na netu ♥

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS