Social Media

7 facts about me

PA012385

Nesnáším donuty. Nikdy jsem je nějak extra nevyhledávala, ale od té doby, co začaly být i u nás "in" a jeden jsem ochutnala u Kristý a následně mi bylo (ale nejspíš ne z něj:D) blbě, už žádný nemůžu ani cítit. A ani vidět - stačí fotka na instagramu a mně se zvedá žaludek. Ale ty klasické české koblížky mám ráda moc!

Ne vždy jsem Vánoce tolik milovala. V dětství jsem je spíš nesnášela. A možná i proto, když jsem teď víc vlastního štěstí strůjcem a vlastně je vše více v klidu, užívám si je o milion procent víc!

Jsem naprosto příšerná v odepisování. Buď na to zapomenu, nebo se mi prostě zrovna nechce, a pak mi na messengeru leží zprávy od pěti různých lidí klidně dva týdny.

Baví mě prohlížet si instagram úplně random holek. Ne těch známých s desítkami tisíc followers. Řekla bych, že jsou kolikrát i mnohem inspirativnější než ty známé. Máte taky nějaké takové oblíbené (šup s nimi do komentářů!)

Za posledních (minimálně) 5 let není jediný článek od Kenzy, který bych nečetla. Pokud jsem dýl pryč nebo nestíhám sledovat blogy skrz hodně práce/učení, vždycky když si pak k mojí nejoblíbenější Kenze sednu, najdu si poslední post, u kterého jsem skončila a postupně vše dočítám. Neexistuje, že by mi nějaká informace měla uniknout!

Googluju všechno. Ať už to je nějaký anglický/švedský/finský slovíčko, místo, které neznám, cokoliv, hned si to na googlu zjišťuju. Poslední hledaná věc: hash browns.

Teď se možná budu trochu stydět, ale jedna taková malá věc, co mi dokáže udělat radost, je nový leták do Tesca. Každý týden si ho prohlídnu a sepíšu, co mají v akci a stojí za koupi😁. Tesco mám hned vedle baráku, tak proto..jinak bych si (jak důchodce) prohlížela i ostatní😅

PA012339PA0123252410-2PA012372PA012381PA012384PA012347PA0123422410-1PA012316PA012363PA012370PA012357
sweatshirt, jeans, clutch, sunnies - H&M, sneakers - Nike Cortez


Pár řádků o mně, které jste možná nevěděli.
Jinak doufám, že se vám fotky líbí, já trochu brečím, že si jen tak v mikče už nemůžu vyjít ven, ale na druhou stranu se už těším i na teplé kabátky a huňaté šály! Co jinak na outfit říkáte? Ráda kombinuju sportovní kousky - mikina a Cortezky s něčím elegantnějším - tentokrát kabelkou se zlatým řetízkem. Cítím se v tom nejlíp a tak nějak "ve své kůži"😊
Jinak přeju krásnou středu, já už letím do práce, po které mě čeká učení, učení a učení. Držte mi palce, ať v pátek zvládnu oba zápočty, abych si mohla užít super víkend. Bude totiž halloweenský a strávený s jednou z mých nejmilovanějších osob♥ Can!t wait!
G

8 komentářů

  1. Moc hezký článek, Gábinko. S těmi donuty jsme na tom úplně stejně a s prohlížením letáků taky :-D. Jinak můžu se tě zeptat, občas máš na svých ovesných kašičkách i sušené ovoce. Kupuješ normální proslazené nebo nějaké zdravé bez cukru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to jsem ráda, že nejsem sama, haha :D A co se týče toho sušeného ovoce..když si ho jdu sama někam koupit, tak na složení koukám a radši volím to bez cukru, ale jinak to až zas tolik neřeším☺ Říkám si, že toho cukru tam není tolik:)

      Vymazat
  2. Neskutečný fotky!! <3 A ten poslední fakt mě teda vážně pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je fakt super, taky mě mrzí, že už toho sluníčka a tepla bude čím dál míň - já už jsem hned nachlazená! A jinak donuty taky moc nemusím, i když sem tam na ně chuť dostanu. :D A to jsem ráda, že jsi změnila názor na Vánoce, protože já je naprosto miluju! :D A ty letáky jsou náhodou super, aspoň jsi šetřivá! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No...já momentálně bojuju s tím, aby mě nějaká nemoc nepoložila! Ale česnek naštěstí funguje skvěle :D

      Vymazat
  4. Haha tak ten poslední, hned jsem si vzpomněla na tvoje nákupy rostlinných mlék :D <3 Krásný fotky! Pusu*

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS