Social Media

Shopping day with Deli

P3247405

Ahoj holky!
Jaký máte zatím týden? Já už nedočkavě vyhlížím čtvrteční večer, kdy začne velikonoční volno! Změna času mi nějak dala zabrat a každé ráno se mi teď hrozně špatně vstává. Normálně už jedno očko otevírám pět minut před budíkem, a když začne hrát známá melodie, už jsem většinou oběma nohama na svým teplým koberečku a běžím se umýt a malovat, abych se co nejdřív mohla pustit do snídaně. Ale teď? Svoji ideální představu o strávení celého dne vidím být zakuklená v peřině a maximálně si číst knížku (i když ne, při čtení se mi chce ještě víc spát :D). Řekněte mi, prosím, že to někdo máte stejně.

Ale tenhle víkend výjimečně nejedu domů a naopak domov přijede za mnou, takže se už nemůžu dočkat! Jen jedno minus to s sebou nese, neuvidím se celých 14 dní s Delinkou. Vždycky skoro brečím, když vidím ty její očička při loučení. Spíš se spolu skoro ani neloučíme, řeknu jí jen letmý "papa" a pak letím na vlak, protože u nějakýho mazlení bych pravděpodobně tu Vltavu vybrečela.

P3247389
1

Poslední víkendy jsme se ale užily až až.

Třeba když mě po mojí narozeninový oslavě nenechala vyspat, neustále potřebovala zabírat jiný místo na mojí peřině a škrábala mě packou po zádech, abych jí vymyslela nějaký nejlepší řešení.

Nebo když jsme cestovali autobusem a všichni "spolucestující" na ní šišlali a ptal se kolik jí je. "Jedenáct?" "Jako měsíců?" Ne. Roků. U nás se mladistvý vzhled dědí. Ano, i na psy.

Tím busem jsme vlastně cestovaly za nákupama. Delča měla svůj první velký shopping day. Teda spíš půlhoďku. Déle by to převlékání asi nezvládla. Ale docela překvapila, v mikinkách a vestičkách chodila po obchodě jako modelka! Byly jsme se podívat v Psím butiku, teda spíš v jeho "show roomu", protože spíš funguje jako eshop psibutik.cz. Moc milá dcera paní majitelky nám pomáhala s výběrem a u toho vyprávěla celý příběh eshopu - jak její maminka nemohla skousnout přemrštěné ceny, které její dcera platila za pidi oblečky pro jejich pejska. A jak to vyřešila? Začala je šít sama a rozjela svůj business! To je něco, čemu já říkám woman power!

P3247443
P3247433
P3247408
P3247386

A vyrábí toho tolik! Od parádních triček, přes mikiny s kapucí, po bundičky do té zimy, co nás ne a ne opustit. Zkrátka miliony všemožných psích oblečků i doplňků - to všechno v Psím butiku v Hradci Králové najdete. Nevěděly jsme, co zkoušet dřív a Delča pózovala i v županu!:D Ale už vám je asi z fotek jasné, na co padla volba!
Co na vestičku říkáte?♥

2
P3247412
3
P3247456

Láska moje malinká♥
Schválně mi do komentářů napište, jestli máte taky nějakou malou BFF!
Utíkám spát, dobroou!
G

Článek vznikl na základě spolupráce s psibutik.cz

2 komentáře

  1. nádherné fotky...taky máme pejska, takže úplně chápu tvoji "závislost" ❤ já se z přechodu času teď vzpamatovala celkem dobře, tak doufám, že už žádná krize ani nepřijde :D

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS