Social Media

Words from weekend, Pictures for week days

Inspooo2
Krásné pondělí!
Je neuvěřitelné, jak víkend vždycky během mrknutí proskočí před očima, hop a už jsme zase v novém týdnu. Ale doufám, že jste ho měli užitý přinejmenším alespoň tak jako já. Možná je trochu úsměvný, jak se vždycky po týdnu v Praze radostně vítám s celou rodinou, jak kdybych byla pryč roky, hihi. Na Delinku šišlám půl hodiny, s mamkou a bráchou se objímáme k udušení a se ségrou hned v pátek povídáme až do noci (i když mám druhý den zkoušku a přes týden se na ni nestihla naučit, hups). Na sobotu jsme si naplánovali oběd v Cook&Look, udělali si u mamky čajový dýchánek, se ségrou nafotily pár fotek. A večer byl ve znamení me time. Užívala jsem si pocit, že kousek vedle mě leží Delinka stočená do klubíčka, psala jsem si nápady na blog posty, upravovala fotky, poslouchala Annu of the North, tancovala si, psala s kamarády, zacvičila si, četla a plánovala nadcházející týden.
A neděle? Jedním slovem foodheaven! Snídaně královen á la avotoasty, pohanková kaše a fresh od taťky, losos a candát k obědu a tiramisu ke kafíčku, které jsme připravily spolu s mamkou. Večer jsem po cestě zpět do Prahy zakončila radši už jen relaxačním čajem, který jsem dostala od kamarádky, aby si žaludek trochu odpočinul O:)

A tady mám pro vás už tradiční inspiraci pro nový týden. Kdybyste chtěli vidět víc, mrkněte přímo na můj tumblr. Najdete toho tam vážně mraky, i když tam už nejsem tak často jako dřív. Zkrátka na tuhle moji velkou lásku není už tolik času. Ale možná dobře, trávila jsem tam až nezdravě moc času O:)

inspooo


Jeej a teď jsem si uvědomila, že nás čeká kratší týden a delší víkend! Tak hurá po hlavě na něj! Na volno mám už vymyšlené skvělé plány, takže se nemůžu dočkat.
Pusu
G

4 komentáře

  1. Pinterest a Tumblr jsou laska!!! Diky za inspiraci a preji krasnej zacatek tydne!
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  2. ach ty fotky <3 už se těším na středuuu!

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje inspirační články jsou vždycky úplně nejlepší! :) Tvůj víkend zní suprově, tak ať si stejně užiješ i celý týden. :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  4. oh pinterest je riadny zabijak času :D ale milujem prezeranie si všetkých tých fotiek

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS