Social Media

Breakfast post & Update

P5268854
Věděla jsem, že jsem se neozvala dlouho, ale že to jsou už 3 týdny, se mi ani snad nechce věřit. Ten čas tak letí! Dodělávala jsem poslední zkoušky, plánovala prázdniny a do toho pár blogerských akcí, samozřejmě práce a ani kamarádky a rodinu jsem nechtěla zanedbávat. Člověk se pak ani tolik nediví, že ten týden vždy uteče jak voda. Včera jsem byla už docela dost ráda, že po práci mířím směr Hradec - za rodinou a za klídkem, i když přivítání nebylo zrovna podle mých představ:D Přijela jsem do totálního lijáku, s kufrem v jedný ruce, 2 taškama v druhý, bez klíčů od mamky bytu. Mamka se navíc rozhodla pařit na narozeninový party mýho bráchy, místo aby šla do města se mnou. Ještěže mám toho zachránce taťku, kterej mě odvezl k němu, kde na mě čekala plná lednice a můj starej dobrej "hygge" pokojíček. Poslechla jsem si taťkovi příběhy z Gardy, v klídku povečeřela a krásně si pospala. Plná energie jsem si tak ráno hned po probuzení mohla jít zaběhat a udělat klasickou víkendovou snídani!

A vy se teď můžete mrknout na několik snídaňových fotek a třeba se inspirovat♥

P5068646P5018543P5088666P6179422P6179428P6179429

A plány na dnešek? Naobjednat si knížky z knihovny, abych měla zásobu na léto, upravovat fotky, abych vás mohla zásobovat články zase častěji a okouknout letošní divadelňák v Hradci s moji nejmilejší ségrou!
Užívejte víkend.
G

2 komentáře

Instagram

Theme by STS