Social Media

New week, new sneakers

P6249565

Nový týden, nový start.
Zajímalo by mě, jestli to tak vůbec vnímáte – pondělí jako nový start. Nebo ho spíš berete jako to nenáviděné pondělí, kdy znovu musíte do školy/do práce? Mně se rozhodně do nového týdne vstává mnohem lépe, pokud mám utříděné myšlenky, jsem dobře vyspalá, vím, že mě nečeká v průběhu následujících dnů nic stresujícího a pokud ano, jsem na to připravená tak, jak nejlépe umím. K pondělní dobré náladě ale určitě pomáhá i užitý víkend, což tenhle rozhodně byl. Na víkendy v Hradci se vždycky hrozně těším, ať už máme plány od rána až do večera, nebo se oba dny nesou v duchu relaxu. Tentokrát to byl mix obojího, se ségrou jsme si užívaly naše klasické snídaně, koukaly na Zlatou mládež (sledujete?:D), ale vyrazily i do města na hradecký Open Air festival a šly na brusle (dneska si v práci asi nesednu). A ten zmíněný nový týden? Bude moc fajn, hlavně jeho konec – ale o tom zase až někdy jindy. Teď, když jsme u těch nových věcí, bych vám ráda ukázala můj nejnovější přírůstek do mé teniskové rodiny. Tyrkysové Stan Smithy ze Sizeer.cz! Co na ně říkáte? Původně jsem přemýšlela o světle béžových, ale nakonec jsem upustila od myšlenky „ty se budou hodit úplně ke všemu, vezmu si klasiku“ a vydala se barevnou cestou. Trochu se bojím, jak to bude s jejich údržbou, ale jinak jsou úplně perfektní! K nim jsem zkombinovala tričko s „me time“ designem, které jste mohli vyhrát u mě na instagramu, kalhoty ze Zary se stříbrnými detaily a koženou kabelku od Olympus.

P6249476
2
P6249577
P6249488
P6249514
3
P6249571
P6249504
P6249582
1
P6249552
P6249498

Dejte mi i vědět, co říkáte na fotky. Vděčím za ně mojí šikovné ségře <3 Bylo fajn vyměnit město za přírodu a naprosto klidné prostředí.
A stejně tak i děkuju Sizeer.cz!
Mějte se krásně!
G

Článek vznikl na základě spolupráce s CCC.

3 komentáře

  1. To jsou krásné botičky. Moc se mi líbí ta pastelová barva.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou tedy krásné botičky :-) Také se mi velice líbí ta pastelová barva, takže to je za mě veliké plus. Já jsem si nedávno z jednoho sekáče kupovala nové botky a taky velká spokojenost :-) škoda, že je nemůže sem nahodit.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS