Social Media

New in & First Impression

PB030709 
Ahooj!
Jak se máte? Mám pocit, že teď přichází to nejhektičtější období, ať už jste v jakémkoliv věku. Studentům se blíží zápočty a zkouškové. Co slyším kolem sebe, v práci to má každý také hodně náročné a do toho už začíná ten typický vánoční shon, kdy se město plní lidmi více než kdy jindy.

Ale já jsem šťastná. Mám práci, která mě neskutečně baví a poprvé tenhle rok neřeším školní povinnosti a můžu si vánoční čas užívat na maximum. Předloni jsem v období Vánoc chystala nejtěžší seminární práci z ekonometrie (a 1.1. jela v 7 ráno do Prahy na kurz ekonometrie, haha) a minulý rok už řešila diplomku. A i když jsem si nařídila štědrodenní klid a mír bez školy, stejně mě vždycky někde vzadu hlodal ten nepříjemný pocit, že bych se místo pohádek měla radši koukat do skript. Ale teď? Teď je mojí největší povinností přichystat co nejkouzelnější vánoční prostředí jako přivítání pro naší Aný, která přiletí ze Španělska, sepsat si, jaké cukroví letos upeču a naplánovat vánoční sedánky se všema kamarádkama. #cantwait

Tady svoje vánoční výlevy stopnu, protože jich tu ještě bude až až, a navíc vám chci dneska ukázat 5 kousků, které mi nedávno dorazily z eshopu bezvavlasy.cz, Tenhle článek vzniká ještě nad rámec  naší spolupráce, protože jsem na všechny produkty hodně natěšená a ráda bych se o ty své pocity s vámi podělila hned!

PB030726
PB030723

Tangle Teezer na mokré vlasy
Nový kartáč jsem si vybrala hlavně proto, že můj klasický Tangle Teezer už opravdu dosluhoval. Nejvíc se mi na něm ale líbí ta rukojeť - konečně mi tangle teezer nepadá z ruky. A rozčesává parádně - jak mokré vlasy tak i suché:)

PB030710

Catrice HD Liquid Coverage Make-up
Už mám pro vás sepsané své 2019 beauty oblíbence, kde brečím, jak jsem dopotřebovala svůj oblíbený make up. Bála jsem se objednat si nějaký jiný ale jsem ráda, že jsem to udělala. Pokud bych vám měla doporučit jenom a pouze jeden produkt - byl by to tento. Slibuje "second skin" efekt, který splňuje na jedničku. Nevím, jak by seděl suché pleti, ale já mám mastnou a už po 2 týdnech používání ho miluju! Je středně krycí, vypadá přirozené a hezky se roztírá (používám štětec).
Mám odstín 040 warm beige.

PB030708

Catrice Liquid Camouflage - tekutý korektor
Korektor bych pro "sušenky" asi vůbec nedoporučila, ale já jsem z něj nadšená. Krásně kryje a oceňuju na něm hlavně to, že je sám o sobě matný. Když během dne potřebuju nějakou nedokonalost zakrýt, postačím si s korektorem a nemusím ho už zafixovat pudrem.
Mám odstín 015 honey.

PB030712
Catrice ICONails Lacquer - lak na nehty
Odstín 50 mi od neděle zdobí nehty a už teď je mi jasné, že vyhrál roli favorita pro Štědrý den. Světlý perleťový odstín jsem hledala hodně dlouho a tenhle je vážně krásný! Jen není stoprocentně krycí, takže pod něj doporučuju nanést jednu vrstvu světle růžového.

PB030714

Tento produkt je pro mě úplnou novinkou, doteď jsem znala jen sací papírky na mastnou pleť. Já sama jsem vždycky používala jen klasický papírový kapesníček, abych se v průběhu dne neleskla (pudruju se jen ráno). Proto jsem byla na houbičku od Beautyblender moc zvědavá. Líbí se mi na ní, že ji lze umýt a používat tak oproti papírkům znovu a znovu. Funguje krásně a balení obsahuje zrcátko, což je hodně praktické. Jen pořád nevím, jak vychytat to, abych ji tolik neošmatlávala rukama. Když nemám zrovna čerstvě umyté ruce, mám pocit, že si pak přenáším bakterie z rukou na houbičku a ty si to pak vesele nakráčejí na můj obličej. Beautyblender by to ještě mohl vychytat a udělat k nim nějaké "držátko".

Tak to bychom měli! Dejte mi vědět, co vás nejvíce zaujalo! Já jsem vlastně nadšená úplně ze všeho. Na eshop bezvavlasy.cz se určitě podívejte. Mají tam obrovský výběr a moc pěkné ceny. Třeba Catrice makeup tam teď seženete za 176 Kč. Tak jestli zrovna sháníte, nečekejte a objednávejte:)

A já už letím do postele s nově rozečtenou knížkou!
Dobrou♥
G




20 komentářů

  1. Skvely clanek! <3
    Sandra / https://shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tangle teezer je prostě nejlepší ale přiznám se, že mi také věčně padá z ruky :D Až mi doslouží, kouknu i po tomto.
    Tento make-up chválí tolik lidí, ale já se teď asi chystám vyzkoušet klasiku od Estee Lauder, tak uvidím. Ten korektor jsem měla a je fakt super, akorát je těžší ho tu v Anglii sehnat :) Ta houbička mě moc zaujala, také jsem dosud znala jen matující papírky! Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nesnáším tu ránu, jakou to vždycky udělá:D A musím říct, že mi fakt přijde, že tenhle je i takovej šetrnější a lépe rozčesává:) Make up je hlavně naprosto super, když koukneš, za jakou cenu je:O Podle mě kvalitou vyrovná těm dražším:) Ale Estee Lauder taky chválí hodně lidí, to máš pravdu:) A jsem ráda, že se můžeš inspirovat:)) je docela k údivu, že je něco k dodání tady a v Anglii ne, haha:D

      Vymazat
  3. Tak na tu houbičku se musím podívat. Používala jsem papírky ale tohle je super alternativa, jak zbytečně neprodukovat odpad.

    Hřeben je krásný! Ten lak? Musím si pořídit nové, tak se po něm určitě podívám. :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!:) Taky mi to přijde super:))
      Lak je láska:) a fakt drží!

      Vymazat
  4. Já miluji catrice, je to fajn kosmetika a řekla bych, že docela i kvalitní, co se týká výdrže, alespoň u korektorů. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím!:) Make up je na tom stejně:) Myslím, že se ho jen tak nevzdám a až ho spotřebuju, budu si ho kupovat znovu:)

      Vymazat
  5. Hřeben jsem měla a byla jsem s ním nadmíru spokojená. :) Catrice má teda pěkné odstíny laků :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem taky:) mám ho ráda snad čím dál tím víc:)))

      Vymazat
  6. Ten korektor aj make-up od Catrice úplne zbožňujem, patria k mojim najväčším obľúbencom! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je taky zamilovala! Nechápu, že takhle levné produkty můžou být tak skvělé! <3

      Vymazat
  7. Catrice korektor používám už léta a jsem moc, moc spokojená 😊
    P.S. všimla jsem si, že jíš zdravě. Jak to děláš, že nemáš chutě na sladké? Jak přestat jíst sladké? Je to můj hřích a teď ještě ty Vánoce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, používám ho teď moc ráda:)
      A co se týče sladkého..je to o zvyku. Odmala jsem byla hodně na sladké, jedla jsem pořád koláče, sušenky, čokoládu. Ale pak jsem si toho o cukru hodně nastudovala a už to prostě do svého těla nechci tolik dávat. Sem tam si zajdu na dort do kavárny, o Vánocích to také neřeším, ale jinak je pro mě sladkost ovoce:) Zkus to postupně omezovat, nahrazovat ovocem a uvidíš, že za chvilku ti ty věci, co jsi dřív jedla, už ani tolik nebudou chutnat:)

      Vymazat
  8. Krásne veci si si kúpila. Mne napr ten makeup od Catrice nevyhovuje a pritom mám tiež mastnú pleť. Ale zase na druhú stranu je ten korektor úžasný.


    VIERA A MÓDA | NEPÍSANÉ PRAVIDLO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to máme asi každá jinak mastnou pleť :D Ale každý hledá trochu něco jiného, to je jasné:)) s korektorem souhlasím!:))

      Vymazat
  9. Děkuji za radu, vyzkouším :) A jíš ovoce i odpoledne třeba k svačině? Nebo se držíš zásady, že ovoce (cukry) se mohou jen dopoledne? A mohu se zeptat, jak to máš teď se cvičením? Kolikrát týdně cvičíš (posilování/kardio) a podle čeho nejraději?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene to vůbec:) ovoce jím k odpolední svačině každý den a kdybych měla chuť, dala bych si ovoce i večer, ale to se tolik nestává:) Jee a teď jsem zrovna publikovala článek s mými oblíbenými workouty, tak se podívej:) A cvičím 5x týdně po půl hodině. Když jsem zrovna v Hradci, jdu si zaběhat. Moc neřeším, jestli je to víc cardio nebo posilování, spíš se snažím, abych za týden procvičila celé tělo a nevynechala třeba záda a ruce, i když mě samozřejmě nejvíc baví zadek a břicho jako hodně dalších lidí:D

      Vymazat

Instagram

Theme by STS