Social Media

Tipy na cvičení doma

workout2

Krásnou středu!
Jaký je zatím váš týden? V neděli jsem na instagramu zveřejnila stories s tím, že na mě padla blbá nálada a začalo mi chodit tolik odpovědí, jak s tím bojujete vy, že mi už jen to vykouzlilo úsměv na tváři:) Pak jsem si uvědomila, že takové momenty mám jen chvilkové a nikdy se mě pochmurná nálada nedrží déle než půl dne. Říkala jsem si, že bych se s vámi mohla zase na oplátku podělit o ty svoje zaručené tipy, které mě vždycky dostanou zpět na můj šťastnej obláček, kde mi svítí oči při pomyšlení na jakoukoliv maličkost, co mi dělá radost každý den. Chtěli byste?:)

Několik z vás mi také psalo, že vám zlepší den běh nebo cvičení, pod co bych se mohla podepsat! Jakmile jdu běhat, zapomenu úplně na vše. Týden před státnicemi jsem běhala každý den a byla to (společně se společností mojí ségry) moje největší psychická záchrana. Pro ty z vás, kteří cvičí (nebo chtějí začít cvičit) doma, jsem dnes ale připravila článek s tipy na mé oblíbené workouty, podle kterých ráda cvičím já. Většinou si je nějak kombinuju a spojuju, aby mi daly na 30-40 minut. Před nimi se ještě většinou aspoň trochu zahřeju a na závěr protáhnu. Stretching opravdu nepodceňujte. Tělo vám za to bude (nejen) druhý den děkovat.

PB090900
PB090793
workout1
PB090870

Tak tady je máte - ze všech oblíbenců jsem se snažila vybrat od každého něco, aby si na své přišel každý z vás. Nejčastěji volím videa od Maddie, ale je fajn to občas prostřídat. Nestává se mi pak, že bych měla krizi a domácí cvičení mě přestalo bavit:)

MADFIT
15 min břicho
15 min celé tělo s kettlebellem (já cvičím s činkou)
PB090816
workout3
PB090883

Já jsem teď akorát docvičila nejnovější video od Maddie společně s mým oblíbeným na ruce od Rebeccy, a protože už začínám mít hlad, letím rychle do sprchy a udělat si večeři!
Mějte se nádherně!
G

7 komentářů

  1. Podle Péti se mi cvičí doslova samo! Je to první série workoutů, ke které jsem schopná se doma donutit a baví mě :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Péti si hodně musím vybírat..některé workouty jsou na mě moc na zemi:D Ale jinak je super:))

      Vymazat
  2. Skvělý článek, já doma cvičím jógu, jen je nejtěžší se k tomu dokopat :D

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla začít běhat, ale dokopat se k tomu je nadlidský výkon :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi :D tak zkus po kratších trasách:) uvidíš, že když si řekneš, že dáš dneska jen třeba 2km, že se ti bude chtít aspoň o trošku víc :D

      Vymazat
  4. Ahojky. Já cvičím už asi dva roky jógu, ale napadlo mě si k tomu pořídit něco navíc. Máte prosím zkušenosti s cyklotrenažérem ? Oplatí se za tu cenu?

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS