Social Media

Jak na hladkou pokožkou s Weledou

P5012918
Krásný první letní den!
Venku to moc na léto nevypadá že?:D Od rána jsem zalezlá pod dekou. Nejdřív jsme si s mamkou a bráchou připravili vydatnou snídani, tu si naservírovaly na rozložený gauč a koukali na Geniální přítelkyni. A kdyby Delinka nemusela na procházku, asi bych tam byla zachumlaná s myslí v Ischii doteď, haha. Po obědě jsem se ale už sbalila a přejela k taťkovi, kde teď popíjím kafe, projíždím tumblr (kuk na poslední článek pro nějaké letní inspo) a plánuji si po napsání článku číst (opět pod dekou) a cvičit, abych se zahřála. A jaké jsou vaše víkendové plány? Hádám, že budou hodně podobné:)

Dny jako je ten dnešní, jsou přímo stvořené pro self care, různé domácí procedury a zkrátka dopřávání si extra relaxace, péče o své tělo, mysl (i žaludek). Já jsem si například už minulý týden udělala radost samoopalovací rutinou, protože jsem se na ty své bledé nohy nemohla koukat. A jak jsem se následující dny cítila hned lépe a sebevědoměji! Pokud by vás zajímala, jaké produkty používám, koukněte na tento starší článek.

Dneska bych ale ráda mluvila o péči, která samoopalování předchází. Co se totiž týče pokožky na těle, jsem na tom o dost lépe oproti péči o pleť, i když i tam už jsem si našla určitou rutinu, se kterou, až ji vyladím k dokonalosti, se s vámi také moc ráda podělím. Nevím proč, ale starat se o tělo jako celek mě baví mnohem více než o obličej samotný - odličování přímo nenávidím!:D A jak tedy vypadá moje aktuální péče o pokožku?

Když pominu rutiny "zevnitř" jako je dodržování pitného režimu, zdravá strava (nebo alespoň snaha o zdravý životní styl), dostatek spánku a nestresování se, zvenku se snažím opečovávat pokožku přírodními produkty. Zastávám totiž názor, že to, co děláme pravidelně, má na naše tělo ten největší vliv. A jelikož se sprchujeme denně, neměli bychom zapomínat na důležitost toho, čím se myjeme. Já momentálně používám mandlový sprchový krém od Weledy. Miluju tu vůni mandlí! Jednou za týden si potom dopřeju jemný březový peeling, se kterým mám vždycky pocit, jako bych byla někde na wellness. Dodává pokožce "šťávu", regeneruje ji a i ta vůně citrusů vám navodí takovou hezkou relaxační atmosféru. A to nemluvím o tom, že je pak kůže vážně úplně hlaďoučká.

P5012908
P5012900
P5012921

Tady ale péče nekončí. Nedokážu si představit, že bych vylezla ze sprchy a nenamazala se. Kamarádky mě už pravidelně obdarovávají krémy a másly na tělo, protože moc dobře ví, že mi taková věc udělá největší radost a rozhodně ji využiju. Moje spotřeba je totiž opravdu velká, haha. A doporučení za mě? Body butter od Weledy. Už jsem se o něm několikrát zmiňovala. Opět - nádherná vůně, poradí si i s opravdu suchou pokožkou a vůbec po něm nemáte takový ten "lepivý" pocit.

A abych nezapomněla, do své rutiny jsem zakomponovala i dva pomocníky proti celulitidě, protože to je něco, co mě trápí asi nejvíce. Genům neporučíte a minulost (aneb pití Fanty v dětství u babičky every day😁) také nezměníte. Ale přeci jen si můžeme pomoct. Weleda má celou řadu produktů s výtažky z břízových listů, které jsou skvělé pro aktivaci metabolismu pokožky. Tady si můžete přečíst více o březovém oleji, který si vmasírovávám v oblasti stehen a tady o březové šťávě, kterou podpoříte vylučování škodlivých látek z těla. Je bez cukru a ta její chuť je návyková. Mňam!

P5012910
P5012911

Hop v čase o několik hodin dopředu. Článek jsem začala psát kolem čtvrté odpoledne a dokončuji ho teď po cvičení a večeři v devět večer. Jdu se tedy s vámi rychle rozloučit, protože se mi už klíží očka a ještě bych si ráda odlakovala nehty a vyčistila zuby, než padnu věčných lovišť! Posílám pusu a brzy se "uvidíme" u nového článku!

PS: Dejte mi vědět, jak o svou pokožku pečujete vy, jestli máte nějaké tajné pomocníky, oblíbené produkty nebo zaručené procedury!

G

Článek vznikl v kolaboraci se značkou Weleda, se kterou dlouhodobě spolupracuji<3

3 komentáře

  1. Ráda bych něco z této řady vyzkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. S Weledou nemám zkušenosti, ale věřím, že je to skvělá značka. Slyšela jsem vždy jen samou chválu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já se chystám používat na tělo Bambucké máslo a jinak Weleda je super! Už jsem jednou vlastnila krém na ruce a byl perfektní. 😊

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS