Social Media

2020 beauty favoruites

P1015255

Krásnou středu!
Doufám, že vaše sváteční dny byly takové, jaké jste si je přáli mít, strávili jste je s vašimi nejbližšími a odpočli jste si od každodenního ruchu, shonu a práce. V tomto duchu budou i mé následující dny, a tak se z nich snažím vymáčknout co nejvíc, abych v pondělí mohla vyjít zase do světa plná energie a inspirace, kterou mi dává právě ten čas, který věnuju sobě a ostatním.

Jak tomu už bývá skoro každým rokem, i tento bych vám chtěla ukázat mé oblíbené beauty produkty uplynnulých měsíců. Vybrala jsem opravdu jen pár těch, se kterými jsem 100% spokojená a chtěla bych je tímto článkem posunout dál k vám. Jako blogerce mi chodí kvanta produktů i přesto, že spolupráce neuzavírám jen tak s nějakou značkou. Buď jí musím hned zprvu věřit, už třeba i déle používat, nebo se hned na začátku dohodneme, že produkty nejprve vyzkouším, a ukážu vám je pouze tehdy, pokud mi budou skutečně vyhovovat. Kosmetiku si tedy už téměř vůbec nekupuji, protože jí mám díky spolupracím až až a navíc mě i mí blízcí znají natolik dobře, že mě mými oblíbenci obdarovávají i oni. Tím bych jen dopředu chtěla říct, že všechny zmíněné produkty jsem dostala, ale nebyly by tu, pokud bych je já sama s láskou nevyužívala každý den.

P1015253

Přírodní deodorant Ben&Anna
Jiný než přírodní deodorant bych si už nepořídila. Přiznám se, že jsem k nim zprvu byla skeptická a rozhodně nepopírám, že některé zkrátka opravdu tak dobře nefungují a žádnou svěžest vám na konci dne nepřinesou. Pokud ale budete zkoušet, věřím, že i vy ten váš oblíbený najdete. Za mě můžu doporučit značku Ben&Anna, které prodávají buď v papírových tubách nebo v kovovém kelímku. Já si oblíbila vůni Provence, která nedělá skvrny na oblečení, krásně voní a funguje! 

P1015256P1015257

Přírodní olej na opalování Zenz
S opalováním jsem až donedávna neměla problémy, ale několik posledních roků se mi po delším pobytu na sluníčku začala objevovat vyrážka a zarudla (ale ne spálená) místa. Sice jsem tento olej bohužel nemohla otestovat u moře, ale u nás rozhodně splnil, co jsem od něj očekávala. Ochránil mě před sluníčkem a zvládl mou citlivou pokožku udržet v klidu. A dokonce ho můžete používat také na vlasy! Bod navíc má i za nádhernou vanilkovou vůni.

Samoopalovací pěna St.Moriz
A když je toho sluníčka zrovna pomálu, vždycky sáhnu po pěnách od značky St.Moriz. Na samoopalování už prakticky nic jiného nepoužívám. S jejich produkty jsem nadmíru spokojená. Doporučuji si pořídit celou sadu včetně krému bez oleje a aplikační rukavičky, se kterými se vám bude pěna lépe nanášet. Mají v nabídce hned několik, tak si určitě sami vyberete, jaká bude pro váš typ pleti nejvhodnější. Za mě vítězí tato 5 v 1.

P1015258

Weleda zpevňující olej
O "weledím" top produktu jsem vám už básnila. Tak převratným je pro mě hlavně tím, že mi zase trochu upravil pohled na péči o plěť a uvědomila jsem si s ním, že bych se o ní měla více starat a dávat jí víc než jen stále dokola ten stejný krém na obličej, když se i má pokožka s věkem mění. Myslím, že by mohl pomoct spoustě z vás, takže pokud by vás zajímalo více, přečtěte si můj článek, kde najdete i pár beauty tipů navíc, které jsem se v tomto roce naučila.

Pleťový mycí gel Australian Body Care
Můj nejoblíbenější odličovací produkt letošního roku. Je opravdu jemný, díky tea tree oleji má antibakteriální účinky, takže je vhodný i pro pleť se sklony k akné. Pracuje se s ním opravdu lehce a skvěle odstraňuje make up. Já ho používám se svojí mycí houbičkou, ale dobře napění i s vodou po vmasírování rukou a skvěle bude pracovat i v kombinaci s foreem.

P1015261

Lak na nehty Essence & Flormar
Vy víte, jak moc laky na nehty a celkově péči o nehty miluju včetně každotýdenního vymýšlení, jakou barevnou kombinaci zrovna zvolím. Lak clean&strong od Essence zde musím vypíchnout hlavně kvůli jeho složení (obsahuje 86 % přírodních složek) a zázračnosti. Používám base coat i top coat, ale s tímto lakem mi manikura vydrží vždycky ještě o několik dní déle a nehty mám po odlakování mnohem lepší než u jiných laků. A Flormar tady nesmí chybět kvůli konkrétnímu odstínu (FC40), který jsem si zamilovala a je právě důkazem, jak moc mě má ségra zná, protože mi ho darovala právě ona a trefila se mi do vkusu na 100 %!

P1015266

Podkladový lak na nehty mi-ny
A když už jsem zmiňovala podkladový lak, ráda bych tu vyzdvihla base coat od mi-ny, který je také z velké části přírodní a zbavil mě zažloutlých nehtů! 

P1015270

Primer Catrice
Říkala jsem si, že by se tu mohlo objevit i něco z dekorativky, ale jelikož je moje make up rutina hodně minimalistická a používám téměř stále ty stejné produkty, není nic moc nového, co bych vám mohla doporučit. V prosinci jsem ale začala používat primer od Catrice, který je opravdu zelený - což naštěstí nezpůsobuje to, že bych se po něm proměnila ve Fionu, ale krásně skryje červená místa a celkově sjednotí pleť.


Pokud i vy máte své oblíbence, bez kterých jste letos nedali ani ránu a chtěli byste je doporučit dál, sem s nimi:) Myslím, že všichni uvítají nějakou inspiraci a radu od ostatních!

Moc vám děkuju za všechny krásné komentáře a za to, že jste tu se mnou v roce 2020 byli! Užijte si poslední letošní rok a těším se v 2021!
G

1 komentář

  1. Vypadá to opravdu na skvělé produkty, ráda se nechám inspirovat k vyzkoušení něčeho nového. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS