Social Media

February Inspiration

januaryheader

Krásný nedělní večer
Otáčíme poslední stránku měsíce ledna a s ranním probuzením se přehoupneme do nového měsíce. Řekla jsem si, že kdy jindy, než právě na tomhle přelomu bych vám sem mohla zase hodit takovou menší inspiraci, kterou si střádám na svém tumblr. Rovnou bych se vás chtěla zeptat, kde inspiraci berete vy. Mám za sebou moc hezký víkend, kdy jsem právě novou energii, motivaci a inspiraci čerpala snad všemi smysly. Při čtení knížek, při koukání na videa na youtube, poslouchání podcastů, ale především z rozhovorů s mou rodinou, ale i pouhým pozorováním mých mladších bráchů a procházením se v přírodě. Naprosto miluju tyhle dny, při kterých toho tolik načerpám, že mám z čeho brát celý následující týden. Tentokrát se nebudu více rozepisovat a nechám vás si jen prohlídnout tuhle mou nástěnku. 

ledem

Mějte krásný vstup do nového měsíce a vidíme se za týden 💛
G

3 komentáře

  1. Krásné obrázky!! Hezký únor, přeji. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný výběr fotek :) Podobné články mám moc ráda, jelikož inspiraci čerpám nejvíc skrz blogy :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Inspirace není nikdy dost a tyhle fotky nemají chybu! Také si moc ráda prohlížím podobné obrázky. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS