Social Media

Nová hydratační řada Weleda - Opuncie

P1016182
Krásný nedělní večer!
Jak jste si užili víkend? Já měla u sebe už od pátku ségru. Byla tu v Praze na návštěvě asi po 3 měsících, ne-li ještě delší době, takže tenhle společný pražský víkend byl už opravdu nutný! A jak jsme si ho krásně užily! Ani nám tentokrát to, že je všechno zavřené, nevadilo. Hodně jsme pekly, vařily, procházely se v mrazu, sněhu i dešti, koukaly na naše oblíbené youtuberky, povídaly a smály se do noci, cvičily jógu i tancovaly. Nemohla bych být vděčnější za to, jakou ségru mám. Abych dodržela své nedělní publikování článků, hned jak se Aný sbalila a vyrazila na vlak, sedla jsem k notebooku a začala psát. A o čem dnes? O hodně zajímavé novince od mé milované Weledy. Tento rok vyslal do světa vážně krásnou řadu, která mě zaujala roztomilými obaly stejně jako svými vlastnostmi. 

P1016161

Komu je péče s opuncií určena?
Pro ty z vás, co mají suchou pokožku - ať už dlouhodobě nebo chvilkově vaše pleť trpí na dehydrataci např. teď v zimě / při nošení roušek.
Je vhodná spíše pro mladší pokožku a pro ženy a muže, kteří mají radši lehčí složení a nepotrpí si na extra hutné krémy.

V čem je síla této řady?
Obsahuje extrakt z dužnatých listů a stonků opuncie a aloe vera, které se vzájemně synergicky podporují a stimulují vázání vlhkosti v pokožce. Všechny produkty jsou navíc lehoučké, takže hydrataci zaručí téměř okamžitě.
Jako velkou "sílu" celé řady taky považuju to, že Weleda opuncii získává z oblasti Jalisco v Mexiku, kde dávají veliký důraz na organické udržitelné pěstování. Stejně tak i u následného zpracování dužiny myslí na udržitelný způsob a využívají solární energii a způsoby, kterými získají maximum pro produkt s minimem zatížení přírody.

P1016175

Opuncie 24h hydratační oční gel
Spánek a dostatečný pitný režim je samozřejmě gró zdravé hydratované pokožky, ale pokud se jeden den nevyspíte, jak byste potřebovali, chladivý gel vás zachrání. Pokud ho navíc necháte v ledničce a zpracujete do pokožky face rollerem /guashou, efekt ještě posílíte.

P1016169

Opuncie 24h hydratační pleťový krémOpuncie 24h hydratační pleťový lotion

Oba produkty slibují vysokou hydrataci, ale díky lehkému složení se do pokožky rychle vstřebají bez pocitu mastnoty. Pleťový lotion navíc pomáhá pleť zmatnit, což určitě ocení věčně se lesknoucí typy jako já O:) Olej ze světlíku lékařského s výtažky z viliníku virginského vám navíc pleť sjednotí a zmenší póry - skvěle se tak budou produkty hodit pod make up jako "báze".

P1016170

Opuncie Hydratační pleťová mlha
Produkt, který mě opravdu hodně zaujal. Můžete ho hodit do kabelky a kdykoliv během dne použít pro okamžité osvěžení, hydrataci a jemnou tonizaci. Aneb perfektní pomocník pro dodání šťávy, když se během dne pleť unaví. A mlhu můžete aplikovat i jako závěrečný krok po dokončení celého make upu.

P1016166

Jak vás tato řada zaujala? Všechny produkty jsou už dostupné, tak je můžete vyzkoušet a dát mi vědět, jak vám sedí.
Mějte skvělý týden!
G

článek vznikl ve spolupráci se značkou Weleda

5 komentářů

  1. Na Weledu čtu vždy jen samou chválu, měla bych jejich produkty konečně také vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi páčia tvoje fotky. Vyzerajú skvelo. A táto nová rada sa mi veľmi páči. Všeobecne mám veľmi kladný vzťah ku Welede

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Opuncie je skvělá, používám čistý opunciový olej. Ale značce Weleda jsem ještě nepřišla na chuť :/

    Simple living: Pět tipů, jak se naučit udržovat pořádek

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že jsi na produkty nenapsala recenzi, ale jen opsala reklamní sdělení. Právě recenze a např. i složení všech výrobků mne moc zajímalo, bohužel jsem se v článku vůbec nic nedozvěděla :-( Deni.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS