Social Media

TIPY NA DÁRKY PRO FOOD LOVERY

Myslím, že nebudu jediná, kdo kouká trochu s vytřeštěnýma očima na datum v kalendáři a říká si, jak je možné, že ten čas tak rychle letí. Mentálně jsem zhruba na začátku října. A možná i proto mi přijde ta zima venku tak děsivá. Ale nebudeme plakat. Mrazivé počasí nás sice bude doprovázet ještě několik měsíců, ale ta hezčí část zimy, která je celá třpytivá, barevná, voňavá a radostná je právě před námi. Navíc se přiznávám, že jako Ježíšek mám už téměř splněno, takže mám větší klid na duši a můžu se soustředit na užívání si volného času s kamarády a rodinou (a nebo taky sama se sebou, haha).

Článků s tipy na vánoční dárky jsem tu zveřejnila už poměrně hodně, tak bych letos nechtěla opakovat ty stejné dárky. Tento rok to pojmu trochu jinak a specificky. Ukážu vám, co můžete pořídit všem svým blízkým, kteří milují jídlo ve všech podobách - doma na talíři, venku a nebo jsou vášniví kuchaři či pekaři. Dovolím si říct, že takových lidí kolem sebe budete mít spoustu a jídlo je zkrátka láska, tak proč se kolem něj nemotat i v rámci nadělování dárků.


Začneme rovnou tou přípravou. Praktické vecičky do kuchyně ocení každá milovnice přípravy domácího jídla. Pokud máte větší budget, můžete udělat radost pomůckami, které pozvednou jejich kulinářský um jako je titanové nádobí nebo kvalitní kuchyňské nože. A k těm můžete rovnou přidat i dřevěné prkénko na krájení (protože to je v rámci non toxic kuchyně must have) a máte hezký balíček pro maminku nebo babičku ready (samozřejmě i pro vařícího tatínka a dědečka, chápeme se:D).
A co se týče pečení, můžu říct sama za sebe, že mě by vždycky udělala radost krásná mísa nebo forma na bábovku či muffiny. To je podle mě něco, co si sama pekařka nekoupí a zároveň to moc moc moc chce.
PS: Dózami na uchovávání surovin nikdy nic neskazíte! Ty potřebují snad všichni:)

Co se týče jídla jako takového, dobrůtkami obšťastníte každého. Já jsem ale rozhodně za zdravé dárečky! Proto je podle mě skvělou volbou nakládaná zelenina, oříškové směsi, kombucha, kvalitní marmelády a čokoláda, sypané čaje nebo výběrová káva. U fermentovaných produktů bych vám chtěla doporučit eshop Beavia. Mají kopec zdravých a šíleně dobrých (vážně - ozkoušeno za vás!) mňamek - kimchi, tahini, hummusy, miso,.. A prodávají i celé balíčky, což je super právě jako dárek.


Myslím, že jednoduchým ale úspěšným dárkem bude poukaz do oblíbeného podniku obdarovaného. Ale můžete být kreativnější. Můžete ho/ji pozvat někam, kde naopak nikdy nebyl/a, nebo kam rádi chodíte vy. Dnes už snad většina restaurací a bister prodává poukazy. A nemusí to být vždy vele drahý dárek. Každého určitě potěší i poukaz do blízké pekárny a párkrát si po cestě do práce skočí na koláček for free.


A posledním, ale neméně zajímavým dárkem může být kurz. A že těch dnes už najdete opravdu hodně! Vaření dle určitě kuchyně, pečení croissantů, příprava kávy, latte art. Řekla bych, že tohle je stejně exciting dárek jako kurz keramiky, malování nebo jiné offline aktivity.


Doufám, že jsem vám vnukla aspoň pár nápadů a budete mít předvánoční náladu mnohem klidnější a veselejší!
Případně mi do komentářů můžete napsat, co skvělého jste letos vymysleli vy!

G

1 komentář

  1. Skvělé tipy na dobroty, hned bych si vybrala a spoustu z nich bych pořídila i jako vánoční dárek pro někoho jiného. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS