Social Media

Top produkty roku 2023

Pohled na kosmetické produkty a doplňky se mi v posledním roku lehce změnil. Nevnímám je jako něco, co mě opravuje nebo vylepšuje. Ať už člověk řeší nebo neřeší nějaké neduhy, často je podle mě zakopaný pes úplně jinde. A i když například bojujete s akné, kvalitní kosmetika vám může hodně pomoci, avšak jádro problému ve většině případů neřeší. Co se týče mého těla, pleti a zdraví obecně, snažím se na ně vždy pohlížet celostně a všechny důvody "proč a jak" hledat u sebe v nitru, v psychice a ve svém vztahu k sobě samé. Ale i toto se samotným výběrem kosmetiky souvisí. Vybírám si takové produkty, které souzní s mou láskou k sobě (i planetě).

Myslím, že tipů není nikdy dost. Sama mám plný mobil screenshotů věcí, co mě na sociálních sítích zaujme a vyzobávám si to, co se mnou opravdu rezonuje. Jsem sice hodně obezřetná, názory ostatních nikdy neberu jako dogma, ale na druhou stranu se ráda inspiruji radami lidí, který mají podobnou pleťo, řešili stejný problém apod. Tak mi udělá velkou radost, pokud někomu sedne i nějaký z mých tipů a stane se vaším kamarádem v denní rutině.

1 Jiná než tuhá tělová mýdla už přes půl roku nepoužívám. Ta od Weledy používám nejvíce. Kromě 100% přírodního složení obsahují i esenciální oleje, a tak jsou s nimi mé sprchy i taková mini aromaterapie. Tohle levandulové je můj favorit.

2 Dříve pro mě olej na pleť byly velkým no go, než jsem poznala Booming Bob. Teď si bez něj nedokážu představit ráno ani večer. Dělá mou pleť krásnější, vyživenější a zkrátka mnohem spokojenější. Konkrétně používám na mou mastnější pleť s občasným akné Balancing olej.

3 Pravidlo opalovacího krému na obličej každičký den svědomitě doporučuji. Hledala jsem takový, který mi nebude zanášet póry, nebude mastit pleť a bude mít dobré složení. Tento dětský s spf 50 mi skvěle vyhovuje a používám ho už téměř 2 roky.

4 U past na zuby koukám na složení vždy a ráda ocením, když je navíc bělící (ahoj mé každodenní kafe). Má oblíbená pasta je od Biomed, protože i dobře chutná.

5 Pleťové krémy už rok a půl používám jen v tuhé formě a jen od značky Balade en Provence. Jsou bio certifikované, udržitelné, skvěle se převážejí a jsou extrémně příjemné na pleti. Oční krém mi jen tak nějaký nesedne. Buď mi dráždí pokožku, nebo mám večer takový divný pocit, jak kdyby se mi dostal do očí a já neviděla. Ale s tuhým sérem se mi to neděje vůbec! Navíc je i omlazující:))

6 A jsem opět u značky Booming Bob. Oni totiž nemají jen skvělé oleje na pleť ale i na tělo. Hlavně v létě to byl můj nejlepší parťák!

7 Jak jste už asi zaznamenali, tuhá kosmetika teď u mě vede! Zvykla jsem si na ni natolik, že bych už neměnila. A získala si mě i v péči o vlasy. S pokožkou hlavy trošku bojuju několik měsíců a dlouho jsem se nemohla vymanit z pařátů toxických šampónů. Head&Shoulders totiž byl jediný produkt, který mi poskytl úlevu. Až ten, který mi vyhovoval, přestali prodávat a byla jsem konečně nucena hledat alternativu. Mám velkou radost, že jsem našla přírodní šampón, který mi pokožku nedráždí a naopak teď po nějakých dvou měsících pociťuji, že mi i pomáhá. Smooth tuhý šampón od Banbu je zázrak!

8 A zpět k zoubkům. Všechnu zubní péči mám vždy z eshopu nazuby, protože mají velký sortiment přírodních produktů. Oblíbencem je párátko se zubní nití, které už tahám všude. Mám pocit, že se do mých zubů dostane snad všechno. Největší noční můra jsou mini semínka z jahod, malin apod. Jsem z toho pak nesvá celý den. Plusem je eco friendly hlavička:)



9 O mé zkušenosti s ekzémem se možná někdy rozepíšu více, ale ráda bych vám doporučila kožní sprej s mořskou plazmou, který si s ekzémem umí hezky poradit. Každou moji dovolenou u moře jsem  pocítila obrovské zlepšení, takže není divu, že i tahle "dovolená" ve spreji umí své. A slyšela jsem, že je skvělý i např. na akné. 

10 Pupalkový olej je hodně známý pro své blahodárné působení na ženské zdraví a hormony. Vyměnila jsem ho teď za tinkturu a nevím, jestli je i jinými okolnostmi, ale mé poslední menstruace nebyly vůbec bolestivé:)

11 STkill je jediná věcička proti nemoci, co jsem si za posledních 5 let koupila. Je až neskutečné, jak si s bolestí v krku dokáže poradit. Je 100% přírodní a je nacpané bylinkami! 

12 K ekzému mám ještě jeden tip - arnikovou mastičku od Weledy. Nefungovala mi na každý typ ekzému, ale jednu dobu jsem měla velmi ošklivý flek pod rty, kterého jsem se nemohla zbavit a každá mastička mi ho jen zhoršovala. Ale s arnikou mi dokonce úplně zmizel!

13 Kopřivový gel je v mé domácnosti také nonstop. Jsem totiž odborník na popálení si prstů/ruky v troubě, o žehličku a podobně:D A gel od Weledy mi to vždy krásně a rychle zahojí. Je navíc skvělý i na spáleninky od sluníčka.

14 Doplněk stravy, po kterém zlepšení mého stavu cítím úplně hned. Od té doby, co jsem začala užívat magnesium od Natios, spím konečně jako miminko. Měla jsem dost problémy i s usínáním, ale to je teď úplně pryč. Ráno beru malát a večer bisglycinát. 

15 Nakonec opět ke kůži a jeden další tip na ekzém nebo suchou pokožku. Lopuchový olej mi v rámci léčby naordinovala paní Podhorná a musím říct, že je vážně moc příjemný a vždy mi ekzém velmi zklidnil. Momentálně ho používám i na pokožku hlavy jako rychlou 15 minutovou kúru.


Pokud máte i vy nějaké své zázraky, na které nedáte dopustit, šup s nimi do komentáře! Myslím, že to další čtenáři velmi ocení:)
G

2 komentáře

  1. Jediné, co z tvých zázračných produktů znám, jsou pasty od Biomed, ty mám také ráda :)
    Za mně jsou jednoznačným zázrakem šampony a kondicionéry od Wella Professionals, momentálně mám řadu Fusion a i má kadeřnice mi říká, že mám hezké vlasy :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy na produkty a většina z nich je pro mě novinkou. Ráda se nechám inspirovat a něco nového vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS