Social Media

Podzim doma


I když teploty skočily z léta skoro do zimy, pohledy z okna a procházení se po parku je v té nejkrásnější podzimní podobě. Tuhle část roku, než stihnou lístky opadat a hrají všemi barvami miluju. Kdo by taky ne. A přiznám se, že i když jsem se dlouho s létem nechtěla rozloučit, teď už jsem v plném podzimním rozpoložení, kdy mi motýlky v břiše přináší samotné pomyšlení nad čtením si pod dekou, poletující listí ve Stromovce a pojídání švestkových knedlíků (které jsem už mimochodem dělala o víkendu a bože můj - to je prostě jedna z těch chutí, kterou na podzim nesmíte opomenout).

Dokonce i můj byt měl ještě nedávno převážně letní podobu, ale už jsem si v parku sebrala větvičku javoru a hlavně - vyměnila obrázky ve svých rámečcích. V tu ránu interiér dostal úplně jinou atmosféru a i když na obrázcích převažuje zelená, dodává mi to takový hřejivý podzimní pocit. Myslím si, že obrázky na stěnách (hlavně ty ve větším formátu), dokáží velmi radikálně změnit podobu pokoje. Vlastně nemusíte pořizovat extra dekorace á la lapače prachu na každé roční období. Výměna plakátu udělá svoji práci hodně dobře a efektivně.

Objednávala jsem tentokrát na eshopu Gallerix, kde jsem brouzdala snad 3 hodiny. Mají tam totiž neskutečný výběr plakátů. Mě nejvíce zaujaly přírodní motivy, abstraktní obrázky a kategorie Umění. Doporučuju ale neprocházet pouze jednotlivé kategorie, ale udělat si tu práci a scrollovat všemi novinkami. Tam se totiž dostanete úplně ke všem plakátům a já si tam totálně zamilovala takové ty "malby" jako je např. tento plakát, který jsem si dala na poličku s knížkami.



Každý máme samozřejmě jiný vkus a pokoj, byt či domeček laděný do jiného stylu. Ale myslím si, že si na Gallerixu najde to své vysněné snad každý. Pro inspiraci mrkněte na obrazové stěny, tahle sekce mi vždycky pomůže v kombinování barev, tvarů a typů plakátů. A pak si většinou hodím vybrané produkty do Photoshopu, abych viděla, jak bude vypadat stěna obrazů z mých vybraných plakátů. Ušetříte si tím nemilé překvápko, když vám vše dorazí domů a vy zjistíte, že vám to vlastně tak trochu neladí.






Až si budete zvelebovat vaše stěny, nezapomeňte v košíku přidat slevový kód Gabriela30, se kterým budete mít slevu 30 % na všechny plakáty. Platí do 4.12., tak s objednávkou nezahálejte. A jinak vám přeju krásný cozy podzim. Pořádně si odpočiňte, ať jste na vánoční radovánky v plné formě❤

G

- článek vznikl ve spolupráci s eshopem Gallerix - 

2 komentáře

  1. Vybrala sis moc hezké plakáty, úplně ve mě evokují mlhavá podzimní rána ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Na plakáty a sezónní dekorace také nedám dopustit! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS