Social Media

Summer 2/2

To bylo léto!
Plné smíchu, radosti, nových zážitků, slunění se, posedávání venku, cestování, poslouchání skvělé muziky, poznávání nových míst i sebe sama. Úplně jsem zapomněla, že jsem už souhrn první poloviny "prázdnin" sepisovala v tomto článku. Tak pokud jste také zapomněli, nebo vám úplně unikl, najdete ho tady.

A jaký byl srpen?

sky_rome
Odstartovali jsme ho s bráchou výletem do Říma. Tady jsem sepsala všechny naše food tipy, tady naopak, kam se podívat, a pár úsměvných momentů si můžete přečíst tu.

Byla to skvělá dovolená, jakou jsem ještě nikdy nezažila.

Pila jsem ty nejlepší a nejlevnější kafíčka..

rimska_naplavka
.."sharovala" s bráchou jeden croissant za druhým..

..prochodila Řím křížem krážem..

.. a obdivovala krásy Vatikánu.

rim_je_laska

Jeden z neplánovaných výletů do Castel Gandolfo se ukázal jako jedním z nejhezčích.

Nejenže jsme se mohli podívat na letní sídlo papeže a prošmejdit jeho "zahrádku"..

vyhled
..ale užili jsme si i nádherné výhledy na jezero Albano.

Jedna z mých nejoblíbenějších fotek #cutenessoverload

rim_s_brachou
Snídaně ve Vatikánu🍌

rome_kissIMG_0375
Před odletem jsme ještě s mamkou a bráchou stihli klidnou a výbornou snídani u Antonína.

christina_lichi
A po návratu domů byla naopak nutnost vidět zase tuhle krásku! Úplně to odpoledne vidím před sebou - zahnat hlad v našem oblíbeném Forky's a zchladit se gin&tonicem v Kofárně. #perfectafternoon

Nejoblíbenější manikúra za toto léto.

manikuraIMG_1250IMG_0268
Pokud vás baví motivační/seberozvojové knížky, Sharmu doporučuju moc moc moc! Vloni jsem četla Mudrc, surfař a byznysmenka a nyní přišl na řadu Mnich, který prodal své ferrani. Oboje si stoprocentně chci přečíst ještě minimálně jednou!

Jedna z mých nejlepších kamarádek se mi vdala! 💕

domaci_rajcatka
Svatební hostina / Domácí 🍅

Zuz nás jedno popracovní odpoledne zavedla do cukrárny Alchymista. Má krásnou zahrádku plnou zeleně s jezírkem a taky naprosto dokonalé dorty! Můj cheesecake chutnal jako borůvkový jogurt a úplně mě vrátil zpátky do dětství. Ráda bych se sem vrátila ještě na podzim, interier je jako stvořený pro pochmurné dny strávené s teplým kafíčkem a něčím sladkým.

cafe_tvaroh
A dalším tipem (opět na Letné) je kavárna Cafe & Tvaroh, kterou jste už ale stoprocentně na instagramu zaznamenali. Je jí všude plno!

IMG_1349 My se tam vydaly s Val - se kterou jsme se ten den viděly úplně poprvé. Po tolika měsících nám to konečně vyšlo! Hurá! Jsem ráda, že jsem tuhle krásnou slečnu a úspěšnou blogerku/youtuberku/podcasterku mohla konečně poznat osobně. Je to takový zlatíčko!

prague
praha
Náš oblíbený Phill's Corner a jedna veselá knížka.

oslava
Rodinná oslava a asi tisíc zákusků. Bože, jak my byli všichni ten večer přecpaní, haha.

catrice
Novinky od značky Catrice. Největší láskou je paletka s hhighlietery - používala jsem ji celé léto!

chilli_and_lime
Chilli&Lime se ségrou / dinner ready

A kam se letělo tentokrát? Na Mallorcu - na naši dlouho očekávanou dovolenou s mou nejmilovanější ségrou. Hned bych si to celé znova zopakovala.

dovolena
Článek z tohoto nádherného ostrova si můžete přečíst tady.

Ach ty hotelové snídaně. Jedna má čtenářka (zdravím Šári💛) si zrovna užívá na tom stejném místě, v tom stejném hotelu. Achich, jak já jí závidím!:D (Bydlely jsme v hotelu Indico Rock)

pomerance
Ty západy slunce jsou u moře vždycky neuvěřitelné!

bicycle
Drahé moře, chybíš!

rana_vecery
Rána&Večery

besties
ranni_behani
Ranní běhy nebo koupačky v pastelových barvách.

mallorca_na_kole
Pravděpodobně nejlepší den vypadal následovně - půjčily jsme si kola, po krásné cyklostezce si z El Arenal dojely až do Palmy, kde jsme se posilnily zmrzkou, prošly si hlavní město a po cestě zpátky se zastavily na pláži, kde se zrovna seběhlo několik pejsků a my si připadaly jako ve snu!

IMG_2293 (6)
Ovoce na Mallorce byl tedy taky jeden velký sen!

kafe_v_mallorce
green_door
Krásné městečko Sollér s barevnými okenicemi a známou tramvají/vláčkem.

IMG_2410palma_de_mallorca
nejlepsi_dovolena
VWOW8688
Ihned po příjezdu zpátky do Prahy, jsme se sešli se Štěpánem a zamířili do Creme de la Creme, abychom z toho dovolenkového moodu ještě nevyšli.

A hned večer nás čekal koncert Hoziera, který byl moc krásný! Byl úplně jiný, než jaké jsme zatím zažili. Jeho kapela byla skvělá a z něj čišela upřímná pozitivní energie a skromnost. A ten jeho hlas!!!

V Hradci jsem se vrátila k mým tradičním běhům, bez kterých si tyto víkendy "doma" už ani nedokážu představit.

letni_outfit
Mohlo by tohle opálení vydržet celou zimu prosím? O:)

zapad_slunce
zdravy_zivotni_styl
ma_sista
Poslední momenty s mou spřízněnou duší, která bude rok v Santiagu (odkud se rozhodla občas sepsat i pár řádků) a já se tentokrát budu těšit na Vánoce ještě tak tisíckrát víc, protože se nám naše blonďatá ztřeštěná radost ukáže doma💛

Odchod léta a příchod podzimu tentokrát sama pro sebe datuju přesně na přelom srpna a září. Jako mávnutím zázračného proutku se počasí naladilo na podzimní vlnu, odfouklo mi moji nejmilovanější osobu tisíce kilometrů daleko a já jsem si zase nastolila určitý režim a letní rozvážnosti je konec. Finito!
Ale každý konec je nový začátek, tak vzhůru novému startu, dalším příležitostem a dobrodružstvím!
Líbám!
G

20 komentářů

1. What a lovely sunset! I really love your pictures:)
    HAPPY WEEK
    xoxo

2. Měla jsi parádní léto a závidim sraz s Val! Je to jedna z mejch nejoblíbenějších blogerek/youtuberek. :) <3

Šári/GrünHauz

3. Tento typ článku se mi moc líbí, krásné fotky, krásná místa, úžasně vypadající jídlo, skvělé outfity (fakt ti to moc sluší) a prostě dobře se to čte :)

1. Tyjooo, ty jsi vážně zlatá! Takovou radost jsi mi udělala:) moc děkuju:))

4. Tak to jsou krásné fotky, musela jsi mít nádherný srpen! ♥

Little Dreamer

5. Určitě jsi měla moc krásné léto! Cestovní články jsem četla a byly úžasné! A ty Tvoje dokonalé fotky. Je moc hezké, že jste si takhle vyjeli se sourozenci :)

WantBeFitM

1. Měla:)) a mockrát děkuju! Cesty s rodinou mám moc ráda, hrozně moc si toho společného času vážím:))

6. Úžasný fotky! Roztomilej brácha! Šminky, jídlo, outfity - všechno na jedničku❤. A ty jsi taky krásná🌸. Jsem ráda, že sis užila dovču s bráchou, je skvělý, když něco fakt vyjde.

Verča ze Ztracena v Praze I Zajímavosti za léto 2019 I OBLÍBENCI

1. Děkuju děkuju děkuju <3 Tojoo brácha je ňuník :D <3

7. Wow, dokonalé fotky! Úplně na mě zpět dýchla ta letní atmosféra :D Každopádně já už jsem osobně moc ráda, že je podzim a užívám si ho :))

1. Hihi taky jsem si u toho tak krásně zavzpomínala na léto:)) ještě teď o víkendu zažiju naposledy letní atmosféru v zahraničí a pak hurá vstříc podzimu! :D

8. Krásné fotky. Ten meloun <3 hned na něj mám zase chuť.

9. Panejo tolik dobrého jídla. Z fotek vyzařuje skvělá atmosféra. :-)
    Jéé a na fotce vidím Kristýnku, škoda, že už není aktivní na své stránce.

1. Děkuju moc moc moc:))) Já taky doufám, že se Kristý k blogování vrátí:) moc mi její články chybí:)

10. Krásné fotky, vyzařuje z nich vlna pozitivity, určitě jste si Řím i Mallorku náležitě užili :) Je super, že jsi si našla čas a chuť běhat i na dovolené, letos jsem poprvé tomu dala také šanci a bylo to neskutečné :)

1. Děkujuuu<3 Já to právě na dovolené mám ještě mnohem radši! Takhle u moře to je vždycky nádhera:))